arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

کشف انبار قاچاق لوازم آشپزخانه در چهاردانگه اسلامشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از شناسایی انبار قاچاق لوازم آشپزخانه به ارزش ۳۰ میلیارد یال در چهاردانگه اسلامشهر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا : رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از شناسایی انبار قاچاق لوازم آشپزخانه به ارزش ۳۰ میلیارد یال در چهاردانگه اسلامشهر خبر داد.
 
سرهنگ سید هاشم حسینی خواه روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا برابر اخبار واصله مبنی بر وجود انبار کالای قاچاق و تعقیب و مراقبت و بررسی میدانی با هماهنگی مقام قضائی، یک انبار لوازم آشپزخانه مورد بازرسی قرار گرفت و ۱۶ هزار قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق کشف و یک نفر دستگیر شد.
 
وی اظهار داشت: کالاهای کشف شده تحویل سازمان اموال تملیکی شد.
 
جمع‌آوری ۲۵۷ معتاد متجاهر در اسلامشهر
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها از وجود این دسته از افراد است.
 
سرهنگ محمدرضا علیزاده روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: از این رو پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر با همکاری رده‌های تابعه طرح پاکسازی، معتادان متجاهر و پرخطر را به اجرا درآورد که در راستای اجرای این طرح در مدت زمان ۴۸ ساعت ماموران پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌ها و پاتوق معتادان متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند ، اقدام به جمع آوری آنها کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در جریان این طرح ۲۵۷ نفر از معتادان متجاهر از سطح شهر چهاردانگه و احمد آباد مستوفی جمع‌آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد منتقل شدند.
 
اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.
نظرات بینندگان