arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲

ضرغامی در مورد اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی: در حال پیگیری هستیم که این کار انجام شود

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره موضوع اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی گفت: ما معتقدیم که باید حداقل های عرضه خدمات به گردشگران رعایت شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره موضوع اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی گفت: ما معتقدیم که باید حداقل های عرضه خدمات به گردشگران رعایت شود

به گزارش انتخاب، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه نشست هیئت دولت و در مصاحبه اختصاصی با برنامه «رویداد» رادیو گفتگو درباره موضوع اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی گفت: در این مورد ما، چون استدلال داریم معتقدیم که باید حداقل خدمات گردشگری به گردشگران داده شود.

وی متذکر شد: فقط هم بحث سیم‌کارت بدون فیلتر نیست و به نظر بنده، این موضوع جاافتاده و کارشناسان هم پذیرفتند. ما در کمیسیون‌های مسئول رسیدگی به این موضوعات نیز شرکت کردیم و توضیح دادیم و فکر می‌کنم یک اقناع عمومی صورت‌گرفته است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: کسانی که این خدمات را در داخل کشور به گردشگران خارجی می‌دهند تا زمانی که سکو‌های داخلی ما عمومیت پیدا می‌کند- که ما دعا می‌کنیم این اتفاق بیفتد و وزیر ارتباطات هم روز گذشته در شورای‌عالی فضای مجازی گزارش خوبی دادند- باید بتوانند این خدمات را ادامه دهند؛ چون نباید گردشگری ما دچار مخاطره شود.

ضرغامی در آخر گفت: ما در حال پیگیری هستیم که این کار انجام شود و امیدواریم به‌زودی محقق شود.

نظرات بینندگان