arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

نامه مدیرمسئول اصلاحات نیوز به رئیس صداوسیما در واکنش به «خطا» و «توهین» یک مجری

مدیرمسئول اصلاحات نیوز نسبت به «تهمت» مجری صداوسیما درخصوص حادثه ایذه واکنش نشان داد. در نامه مدیرمسئول اصلاحات نیوز آمده است:  احتراماً به استحضار می‌رساند در برنامه پاورقی شبکه دوم سیما جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ اتهام ناروایی توسط مجری به رسانه اصلاحات نیوز وارد شد و مطلب رسانه‌ای دیگر صرفاً به جهت مشابهت اسمی، به اصلاحات نیوز نسبت داده و سپس به این رسانه توهین و فحاشی شد؛ لذا مستدعی است در همان برنامه خطای مجری اصلاح شود یا وفق مقررات، به این رسانه زمانی اختصاص یابد که بتواند از حقوق تضییع شده خود، دفاع و احقاق حق کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اصلاحات نیوز: مدیرمسئول اصلاحات نیوز نسبت به تهمت مجری صداوسیما درخصوص حادثه ایذه واکنش نشان داد.

روز گذشته در یکی از برنامه های صدا و سیما به صورت ناجوانمردانه به رسانه اصلاحات نیوز با اهداف خاص حمله شد تا حدی که از قوه قضائیه بابت مطلبی که در این رسانه منتشر نشده درخواست برخورد هم میشود! با توجه به اعتراض این رسانه به این کار غیر اخلاقی و پخش مجدد قسمت جدید از برنامه و عدم معذرت خواهی توسط عوامل این برنامه بر آن شدیم از حقوق خود دفاع کرده و خطاب به رئیس محترم صدا و سیما به این بی اخلاقی شکوایه کنیم.


ریاست محترم سازمان صدا و سیما

جناب آقای پیمان جبلی

 احتراماً به استحضار می رساند در برنامه پاورقی شبکه دوم سیما جمهوری اسلامی ایران مورخ 22 خرداد 1402 اتهام ناروایی توسط مجری به رسانه اصلاحات نیوز وارد شد و مطلب رسانه ای دیگر صرفاً به جهت مشابهت اسمی، به اصلاحات نیوز نسبت داده و سپس به این رسانه توهین و فحاشی شد.

 لذا مستدعی است در همان برنامه خطای مجری اصلاح شود یا وفق مقررات، به این رسانه زمانی اختصاص یابد که بتواند از حقوق تضییع شده خود، دفاع و احقاق حق کند.

 فارغ از این که اصلاحات نیوز از این حق قانونی برخوردار خواهد شد یا خیر، توصیه این رسانه به آن سازمان، این است که از افرادی برای نقد و بررسی رسانه در برنامه هایش استفاده کند که دستکم نام رسانه ها را بلد باشند و آنتن زنده سیما را ملک طلق خود برای عقده گشایی های شخصی یا جناحی نپندارند و نیز بفهمند که «ما یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاّ لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ» (سوره مبارکه ق - آیه 18).

روزهای ریاست خوش و خرم!
با احترام
علی احمدنیا
مدیر مسئول اصلاحات نیوز

نظرات بینندگان