arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱

بلاتكليفي متقاضیان مسکن ایلام به دليل كمبود زمين

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازرس و مسول فنی اتحادیه مسکن مهر مشاغل آزاد ایلام گفت: مشکل فاضلاب مسکن‌های مهر مشاغل آزاد ایلام هنوز بلاتکلیف باقی مانده است.

به گزارش انتخاب ، صادق کسایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:‌ در حال حاضر 200 واحد تکمیل شده در حوزه مشاغل آزاد در ایلام داریم که وضعیت دفع فاضلاب این واحدها مشخص نیست و با توجه به مکاتبات عدیده‌ای که با دستگاههای ذیربط داشته‌ایم، هنوز هیچ عکس‌العملی نشان نداده و ما هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه 9 سایت مسکن مهر مشاغل آزاد در شهر ایلام احداث شده است، افزود: این 9 سایت در قالب 49 بلوک بوده که در راستای اجرای طرح ساخت مسکن‌های مهر مشاغل آزاد در ایلام تا پایان نیمه اول سال 91 تعداد يك هزار و 176 واحد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کسایی، تعداد ثبت نام شدگان متقاضی مسکن مهر مشاغل آزاد از سال 88 را 12 هزار نفر اعلام و عنوان کرد: از این تعداد 8 هزار و 800 نفر مورد تایید قرار گرفتند.

این بازرس و مسوول فنی اتحادیه مسکن مهر مشاغل آزاد ایلام یکی از بزرگترین مشکلات درگیر با ساخت مسکن مهر مشاغل آزاد ایلام را کمبود زمین دانست و گفت: متاسفانه در برخی از موارد یارانه‌ای که قرار بوده از سوی مسکن و شهرسازی ایلام برای برخی از اقلام ساختمانی از جمله درب و پنجره به این اتحادیه پرداخت شود، هنوز هیچ ترتیب اثری صورت نگرفته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه قرار بوده در سال 88 زمین لازم برای ساخت 2 هزار واحد مسکن مهر به اتحادیه مسکن مهر مشاغل آزاد داده شود، اضافه کرد: عدم تحقق این مهم یکی از عوامل عقب ماندگی ادامه روند ساخت مسکن در طرح مشاغل آزاد ایلام بوده است.

کسایی خاطر نشان کرد: از مسولین ذیربط می‌خواهیم برای متقاضیانی که هنوز در صف تحویل مسکن باقی مانده‌ و زمین برای ساخت مسکن آنها فراهم نشده، تلاش کنند.

مدیرعامل اسبق اتحادیه مسکن مهر مشاغل آزاد ایلام، اشتغال 19 پیمانکار مسکن‌های مهر مشاغل آزاد ایلام در حال حاضر را نشان از فعالیت اتحادیه اعلام کرد و گفت: یکی از مشکلات دیگری که گریبانگیر مسکن‌های مهر ایلام شده که مشاغل آزاد هم از آن مستثنی نیست، بحث امکانات جانبی از جمله فضاهای آموزشی، مسجد، پارک و... است.
نظرات بینندگان