arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱

فراخوان فارغ التحصیل دانشگاه به خدمت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی كه دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول شهریورماه سال جاری هستند را به خدمت وظیفه فراخواند.
روز شنبه اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، این سازمان در اطلاعیه ای اعلام كرد مشمولان فارغ التحصیل‌ دوره‌های كاردانی، كارشناسی‌، بالاتر و ‌گروه پزشكی سراسركشور‌ كه برگ آماده به خدمت ‌از سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی به تاریخ اول شهریور ماه سال 1391 دریافت داشته‌اند، باید در ساعت و محلی كه توسط این سازمان درقالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراكزآموزش نیروهای مسلح ابلاغ شده، حضور پیدا كنند.

بر اساس این اطلاعیه، آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزدیكترین دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) مراجعه ونسبت به دریافت برگ یاد شده اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن عمل كنند.

در این اطلاعیه آمده است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

بنا بر این اطلاعیه، همچنین مشمولان یادشده، اوراق مربوط به اعزام (برگ آماده به خدمت، برگ واكسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارك مورد نیاز از جمله شناسنامه، كارت ملی، و....) را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
 
منبع: خبرگزاری ایرنا
نظرات بینندگان