arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

خبرهای دروغی که اعصاب برای نکونام نگذاشت!

ورزش سه نوشت: انتشار اخبار نادرست از تحولات باشگاه استقلال در سه روز گذشته، یک اتفاق کم سابقه در این باشگاه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در شرایطی که تنها ۷۲ ساعت تا برگزاری نخستین دیدار استقلال در لیگ بیست و سوم باقیمانده است، اما این تیم هنوز موفق به جذب تعداد زیادی از بازیکنان مورد نظر کادرفنی نشده و وضعیت بعضی از خریدهای جدید این تیم برای جدال مقابل صنعت نفت نیز نامشخص است.

علاوه بر این مشکلات، در روزهای اخیر اخباری از باشگاه استقلال در رسانه ها منتشر شده که در نوع خود عجیب به نظر می رسد. خبرهایی که ظرف ۴۸ ساعت گذشته به سرعت در فضای مجازی و رسانه ها دست به دست شده ولی تمام این خبرها صحت نداشته و پس از گذشت مدت زمان کمی، تکذیب شده اند.

از حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال گرفته تا خبر امضای قرارداد جواد نکونام که همگی اشتباه بوده و ظرف مدت زمان کمی تکذیب شده اند. در زیر تنها به گوشه ای از خبرهای اشتباهی که در روزهای اخیر از سوی رسانه ها و در مورد استقلال منتشر شده، می پردازیم:

فیلمبرداری کیت جدید استقلال در تمرین امروز
سه روز پیش و در فضای مجازی این شایعه منتشر شد. برخی از رسانه ها اعلام کردند که کیت جدید استقلال به دست بازیکنان این تیم رسیده و حتی مراسم رونمایی از آن نیز برگزار شده است. موضوعی که نشان می دهد به هیچ وجه صحت نداشته و کیت جدید آبی پوشان اساسا هنوز آماده نشده است.

سعید مهری امروز قراردادش را تمدید می‌کند
این خبری است که روز گذشته و از سوی یکی از خبرگزاری ها منتشر و حتی برخی نیز ادعا کردند که مهری برای عقد قرارداد با آبی پوشان، راهی ساختمان این باشگاه می شود. اما پیگیری ها از نزدیکان مهری نشان می دهد که این بازیکن هیچ قراردادی با استقلال امضا نکرده و حتی با مدیران باشگاه نیز به مشکل خورده و وضعیت نامشخصی در تیم دارد.

قرارداد جلالی با استقلال امروز منعقد می‌شود
روز گذشته خبری توسط یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه استقلال منتشر شد مبنی بر اینکه قرارداد ابوالفضل جلالی و آبی ها منعقد می شود. اما این در شرایطی است که جلالی هنوز با مدیران به توافق نرسیده و پس از فسخ قراردادی که در پایان فصل قبل انجام داد، در تمام این مدت بدون قرارداد در تمرینات و بازی های دوستانه شرکت کرده است و وضعیت او برای دیدار با صنعت نفت نامشخص است.

قرارداد نکونام با استقلال امروز امضا می‌شود
از دیگر اخبار نادرستی که روز گذشته از سوی چند سایت و خبرگزاری منتشر شد، به بحث امضای قرارداد سرمربی تیم برمیگردد. نکونام با حجت کریمی تفاهم نامه ای به امضا رسانده که هنوز به صورت رسمی و به شکل قرارداد ثبت نشده است. دیروز عنوان شد که سرمربی جوان آبی پوشان این قرارداد را امضا می کند که پیگیری ها نشان می دهد خبر منتشر شده کذب محض بوده و هنوز زمینه ها برای امضای این قرارداد فراهم نشده است.

هاشمی‌نسب در آستانه حضور در کادر فنی استقلال
این خبر نیز دو روز پیش به صورت گسترده در اختیار رسانه ها قرار گرفت و تقریبا تمامی خبرگزاری ها با اعتماد به منبع منتشر کننده، آن را پوشش دادند اما صبح دیروز بود که مهدی هاشمی نسب در گفتگویی، تمامی این مسائل را تکذیب و اعلام کرد هیچ مذاکره‌ای با او انجام نشده است. او گفت: باوجود شایعاتی که مطرح شده، هنوز صحبتی با من انجام نشده و نمی‌دانم چرا هر چند وقت یک‌بار می‌گویند که قرار است به کادرفنی ملحق شوم.

امضای قرارداد با بزرگترین اسپانسر تاریخ
این موضوعی است که یکی از مدیران استقلال به صورت خصوصی و در جمع خبرنگاران مطرح کرد ولی خبر آن فورا به دست رسانه ها رسید و با وجود گذشت چند هفته، آبی ها هنوز با اسپانسر مورد نظر خود به توافق دست پیدا نکرده اند. روز گذشته نیز عنوان شد که این باشگاه در آستانه عقد قرارداد با اسپانسر جدید است که این موضوع صحت ندارد. استقلال در حال حاضر تنها با یک اسپانسر قرارداد دارد که آن نیز مربوط به دوران مدیریت حجت کریمی است. حتی گفته می شود که این تیم در دیدار هفته اول، بدون درج اسپانسر به مصاف صنعت نفت می رود.

رضایت نامه ۱۰ میلیاردی سامان تورانیان
یکی از بازیکنان جوانی که در این پنجره نقل و انتقالاتی به استقلال پیوست، سامان تورانیان است. بازیکن جوانی که حتی توسط کی روش به تیم ملی دعوت شد. برخی اخبار در مورد رقم رضایت نامه این بازیکن منتشر شد که پیگیری های ما از کرمان نشان می دهد برخلاف ادعای مطرح شده، مبلغ رضایت نامه این بازیکن کمتر از پنج میلیارد تومان است و رقم ۱۰ میلیارد منتشر شده صحت ندارد.

تورس با استقلال به توافق رسید
خبر توافق نهایی بازیکن اسپانیایی با آبی ها نیز به کرات در روزهای اخیر منتشر شده که صحت ندارد. مدیران باشگاه با تورس بر سر بعضی موارد اختلاف دارند و باید دید سرانجام چه زمانی توافق نهایی حاصل می شود.

استقلال لوگوی خود را تغییر می دهد
این نیز از آن دست اخبار عجیب و اشتباهی است که در روزهای اخیر از باشگاه استقلال منتشر شده که صحت ندارد. در حال حاضر و در میان کوهی از مشکلات، تغییر لوگوی باشگاه آخرین دغدغه مدیران استقلال است.

در این بین بیشتر از هر چیزی، انتشار خبر امضای قرارداد با جواد نکونام باعث واکنش اعضای تیم و حواشی درون تیمی شده است. انتظار می رود برای تنظیم رابطه خطیر و نکونام، باید اخبار پیرامون باشگاه با احتیاط بیشتری منتشر شود.

258 258

نظرات بینندگان