arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

برای سرمایه‌گذاری در برج ‌های چیتگر چقدر بودجه لازم است؟

از ویژگی‌های دیگر این پروژه برای سرمایه‌گذاری، دسترسی آن به اتوبان‌های اصلی تهران، نزدیک بودن پروژه به دریاچه چیتگر، بازار بزرگ ایران‌مال و باغ ملی گیاه‌شناسی است. تنوع متراژ، یکی دیگر از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه نیکان است؛ زیرا افراد با نقدینگی کم هم می‌توانند خانه‌دار شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمایه‌گذاری در برج‌های چیتگر بسته به ویژگی‌های واحد، متراژ، و طبقه بندی متفاوت است. معمولا مبالغ متفاوتی هم برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می‌شود. برای داشتن اطلاعات بیشتر در ادامه این متن همراه ما باشید.

برای سرمایه‌گذاری در برج ‌های چیتگر چقدر بودجه لازم است؟

منطقه ۲۲ یکی از مناطق تهران با جاذبه‌های گردشگری فراوان است که به دلیل وجود شرایطی ویژه و حضور و راه‌اندازی پروژه‌های عظیم، توانسته است توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب نماید. این منطقه با مساحت 6200 هکتار، جزو بزرگ‌ترین مناطق پایتخت محسوب می‌شود که از این مساحت حدود 1300 هکتار آن به فضای سبز اختصاص‌داده‌شده است.

پروژه‌های جذابی در این منطقه در حال ساخت هستند که شرایطی استثنایی را برای پرداخت در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند. در این نگارش تصمیم داریم شما را با پروژه‌های خاصی مانند پروژه نارنجستان ۵ و پروژه نیکان بیشتر آشنا کنیم تا شما هم بتوانید در منطقه چیتگر با هر بودجه‌ای که دارید صاحب‌خانه شوید. پس با ما تا پایان متن همراه باشید.

دلایل مناسب‌بودن منطقه ۲۲ برای سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در ملک، یکی از سرمایه‌گذاری‌های امن و هوشمندانه است که اگر فرد گزینه درستی را انتخاب کند، می‌تواند پس از چند سال سرمایه اولیه خود را چندبرابر نماید و اگر انتخاب هوشمندانه‌ای نداشته باشد، تنها صاحب سود ناچیزی خواهد شد. سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲، یکی از انتخاب‌های هوشمندانه‌ای است که در این بخش دلایل مناسب‌بودن آن را جهت سرمایه‌گذاری ذکر می‌کنیم.

1.دریاچه مصنوعی چیتگر، یکی از عوامل مهم ساخت‌وساز در این منطقه محسوب می‌شود و شما کافی است تنها به تفاوت قیمت مسکن در قبل و بعد از احداث این دریاچه نگاهی بیندازید. آن گاه متوجه خواهید شد که این دریاچه تا چه اندازه توانسته است در رشد منطقه چیتگر تأثیرگذار باشد. در حال حاضر دلایل بسیاری برای افزایش قیمت‌ پروژه‌های در حال ساخت این منطقه وجود دارد که سرمایه‌گذاران را ترغیب به پیش‌خرید این پروژه‌ها کرده است.

2.وجود پروژه ایران‌مال که به بزرگ‌ترین بازار بزرگ خاورمیانه شهرت دارد و راه‌اندازی پروژه هزار و یک شهر که به بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه معروف است، تنها جزئی از دلایل سرمایه‌گذاری در این منطقه به‌حساب می‌آیند. راه‌اندازی و افتتاحیه کامل این پروژه‌ها، قطعاً در آینده سبب افزایش شگفت‌انگیز قیمت در منطقه چیتگر خواهند شد.

در ادامه اگر بخواهیم به صورت خلاصه دلایل دیگر سرمایه‌گذاری در این منطقه را ذکر کنیم، می‌توانیم به خوش‌آب‌وهوا بودن منطقه، وجود مراکز تجاری بزرگ، زیرساخت‌های عالی، راه‌اندازی سفارتخانه‌ها و هتل‌ها اشاره نماییم. پس اگر به دنبال انتخابی هوشمندانه و امن هستید، پیش‌خرید پروژه‌های خاص در این منطقه می‌تواند شما را به سودآوری خوبی برساند.

بودجه لازم برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های منطقه ۲۲

پروژه‌های بسیاری در این منطقه در حال ساخت هستند که شرایط پیش‌فروش فوق‌العاده و امکانات بسیار خوبی جهت سرمایه‌گذاری را دارند. به همین منظور در ادامه متن، شرایط و امکانات دو پروژه متفاوت و خاص در منطقه ۲۲ تهران را ذکر می‌کنیم تا شما بتوانید بهترین را بر اساس شرایط و معیارهای خود انتخاب نمایید.

شرایط پیش‌فروش پروژه نارنجستان ۵

برای سرمایه‌گذاری در برج ‌های چیتگر چقدر بودجه لازم است؟

پروژه نارنجستان ۵، یکی از رزومه‌دارترین پروژه‌های منطقه چیتگر است که توسط تعاونی خوشنام ابنیه آکام در حال ساخت است. یکی از ویژگی‌های این تعاونی، تحویل پروژه‌ها در موعد مقرر اعلام شده است. این موضوع خاطر خریداران را از سرمایه‌گذاری و تحویل تا حد بسیاری راحت می‌کند.

شرایط این پروژه تعاونی ساز به این صورت است که تحویل واحدها حدودی و قیمت پروژه علی‌الحساب خواهد بود. پرداختی‌های اعضا، تعیین‌کننده انتخاب طبقه و واحد خواهند بود و باید این موضوع را به یاد داشته باشید که این امر در زمان نازک‌کاری انجام خواهد شد. این پروژه به صورت دو دانگی پیش‌فروش می‌شود که 1 میلیارد و سیصد جهت زمین و تراکم باید پرداخت گردد.

بهترین امکانات پروژه نیکان برای سرمایه‌گذاری

یکی از بهترین امکانات پروژه نیکان، وجود پارکینگ اختصاصی و حتی خرید پارکینگ مازاد است. جدای این موارد وجود پارکینگ مهمان این پروژه، سبب می‌شود میهمانان شما دغدغه‌ای نسبت به امنیت ماشین خود نداشته باشند.

از ویژگی‌های دیگر این پروژه برای سرمایه‌گذاری، دسترسی آن به اتوبان‌های اصلی تهران، نزدیک بودن پروژه به دریاچه چیتگر، بازار بزرگ ایران‌مال و باغ ملی گیاه‌شناسی است. تنوع متراژ، یکی دیگر از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه نیکان است؛ زیرا افراد با نقدینگی کم هم می‌توانند خانه‌دار شوند.

دریافت بهترین مشاوره از افراد متخصص

همیشه برای بهترین انتخاب در سرمایه‌گذاری، باید به سراغ متخصصان آن حوزه رفت؛ زیرا دانش آن‌ها حرف اول را برای انتخابی درست می‌زند. همان‌طور که در متن بالا اشاره کردیم، تفاوت افرادی که در سرمایه‌گذاری ملک موفق هستند، هوشمندانه انتخاب‌کردن ملک است و این موضوع هم از دانش و تخصص سرچشمه می‌گیرد.

حال شما هم می‌توانید با دریافت بهترین مشاوره از تیم مشاورین املاک دیار ۲۲ که به صورت متمرکز و تخصصی در منطقه چیتگر در حوزه پیش‌فروش فعالیت می‌کنند، بهترین پروژه را برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه انتخاب کنید.

نتیجه‌گیری

ما در این نگارش سعی داشتیم شما را با بهترین برج‌های چیتگر آشنا کنیم تا با بررسی آن‌ها، به کمک مشاوران متخصص در این حوزه بتوانید بهترین پروژه را انتخاب نمایید. شما با پیش‌خرید برج‌های منطقه چیتگر، می‌توانید آینده‌ای بسیار خوب را برای خود و فرزندانتان رقم بزنید.

 

نظرات بینندگان