arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۰ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

تسنیم: متهم دستگیرشده حادثه تروریستی حرم شاهچراغ فردی به نام «س. اسلم‌یار»، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است / او یک سلاح کلاشنیکف تاشو با ۸ تیغه خشاب و ۲۴۰ تیر جنگی به همراه داشت که فقط توانست ۱۱ تیر از آن‌ها را شلیک کند

خبرگزاری تسنیم نوشت که شنیده‌های این خبرگزاری از منابع خود حاکی است که تروریست دستگیرشده‌ی روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است. وی در این عملیات تروریستی یک سلاح کلاشنیکف تاشو با ۸ تیغه خشاب و ۲۴۰ تیر جنگی به همراه داشت که البته با ورود نیرو‌های حفاظتی و مردمی برای دستگیری، فقط ۱۱ تیر از آن‌ها را توانست شلیک کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری تسنیم نوشت: برخی اخبار حاکیست که تروریست روز گذشته‌ی واقعه شاهچراغ (ع) شیراز تاجیک‌تبار است.

به گزارش «انتخاب»، خبرگزاری تسنیم نوشت که شنیده‌های این خبرگزاری از منابع خود حاکی است که تروریست دستگیرشده‌ی روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است.

هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است.

همچنانکه پیشتر هم اشاره شده، وی در این عملیات تروریستی یک سلاح کلاشنیکف تاشو با ۸ تیغه خشاب و ۲۴۰ تیر جنگی به همراه داشت که البته با ورود نیرو‌های حفاظتی و مردمی برای دستگیری، فقط ۱۱ تیر از آن‌ها را توانست شلیک کند.

متاسفانه تا این لحظه شهادت یک نفر از خادمان حرم شاهچراغ (ع) در این عملیات تروریستی قطعی است و یک نفر دیگر نیز در وضعیت کما قرار دارد.

برچسب ها: شاهچراغ ، شیراز ، تروریستی
نظرات بینندگان