arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۱

اولتیماتوم رویانیان به ژوزه و بازیکنان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: روز سه شنبه نشستی ویژه‌ای با ژوزه خواهم داشت تا گزارش کاملی از شرایط تیم به ما بدهد.

محمد رویانیان گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم باید انتظارات به حق هواداران را برآورده کرده و برای جبران مافات در دربی نتیجه بگیرند. شکست مقابل داماش در شرایطی که تیم حریف 10 نفره شده بود، نتیجه تلخی است و قطعا چنین جایگاهی در جدول رده بندی شایسته تیمی که بهترین ها را در اختیار دارد نیست.
 
وی افزود: این درست است که تیم پرسپولیس به واسطه تغییرات عمده در ترکیب بازیکنان و همچنین بهره گیری از مربی خارجی نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد اما این که پرسپولیس در پنج بازی اول فصل، چهار امتیاز کسب کند نیز نمی تواند از دیدگاه بنده و هواداران پرسپولیس قابل قبول باشد.
 
رویانیان تصریح کرد: قول داده بودم پنج هفته اول سکوت کنم و به قولم نیز عمل کردم. طی این مدت سعی کردیم حمایت همه جانبه ای از تیم داشته باشیم. در حال حاضر نیز با توجه به اهمیت دربی و زمان کوتاه باقی مانده تا این بازی، نمی خواهم اظهارنظر یا موضع گیری دیگری داشته باشم اما تاکید می کنم که کادر فنی و بازیکنان می بایست انتظارات به حق هواداران را برآورده کنند و بدانند که ماموریت این مجموعه شاد کردن دل هواداران بوده، نه اینکه شاهد این نتایج باشیم.
 
رویانیان در ادامه گفت: نتیجه نگرفتن تیم به رغم حضور بهترین ها در پرسپولیس قطعا دلایلی دارد. در این باره روز سه شنبه نشستی ویژه با آقای مانوئل خواهم داشت و از ایشان خواهم خواست تا گزارش جامعی از وضعیت کنونی تیم، مشکلات موجود علل عدم نتیجه گیری، عملکرد بازیکنان و راهکارهای خروج از این وضعیت را به ما ارائه کند.
 
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما هم به اندازه هواداران پرسپولیس ناراحت هستیم اما لازم است تاکید کنیم با توجه به اهمیت دربی امیدوارم که هواداران دلسوز پرسپولیس هوشیار بوده و چه قبل از دربی و چه در حین بازی حمایت قاطعی از تیم داشته باشند. به طور حتم رفع مشکلات موجود، مسائل روحی و روانی و تقویت تیم برای حضوری مقتدرانه در دربی باید در برنامه های ما و هواداران باشد. بازیکنان و کادر فنی هم باید بدانند که برای بدست آوردن دل هواداران و فراموشی نتایج پنج هفته اخیر می بایست در دربی از اعتبار پرسپولیس دفاع کرده و نتیجه ای کسب شود که زمینه ساز موفقیت های بعدی تیم باشد.
 
رویانیان در پایان گفت: پنج هفته سکوت و حمایت کردم و حالا هم چون دربی در پیش است سعی می کنم موضع گیری دیگری نداشته باشم اما روند کنونی می بایست متوقف شده و تغییر کند تا انتظارات هواداران برآورده شود. ما برای برآورده شدن این انتظارات تلاش های خود را خواهیم کرد و امیدواریم دربی پایانی بر این نتایج باشد.
نظرات بینندگان