arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۸۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۱

کشف یکی از نوابغ ریاضی جهان در مجلس!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تلخ و دردآور است که رسانه‌ها، اشتباهات مجلس و یا دیگر مسئولین را به آنها ثابت کنند، ولی باز هم برخی نمایندگان مجلس، هر چه را که دلشان خواست بر زبان بیاورند.

سید حسین نقوی‌ حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فرموده‌اند: تأسیس سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در میانمار که ۸ تا ۱۰درصد معادل هشتصد هزار نفر از جمعیت ۵۵ میلیون نفری آن مسلمان است، در حال پیگیری در این کمیسیون بوده و در صورت نهایی ‌شدن، دستگاه دپیلماسی کشور را ملزم به اجرای آن خواهیم کرد.

آقای نماینده خلاصه خدمتتان عرض کنیم که:
برادر عزیز که ظاهرا از یک دانشگاه دکترا هم گرفته‌ای! برقراری روابط دیپلماتیک نیازمند موافقت طرفین است. اگر این گونه بود که هر کسی دلش خواست در یک کشور دیگر سفارتخانه باز کند، تا حالا آمریکا و اسرائیل در ایران صد سفارتخانه باز کرده بودند.

شما در دانشگاه احیانا کنوانسیون حقوق دیپلماتیک را نخوانده‌اید که بر پایه مادهٔ ۲ آن، برقراری روابط دیپلماتیک میان کشور‌ها و مأموریت‌های دایم دیپلماتیک با رضایت دو جانبه به وقوع می‌پیوندد؟

چطور به خودتان اجازه داده‌اید، چنین ایده عجیبی را بر زبان برانید؟

ثانیا: تبصره ماده دوم ‌قانون وظایف وزارت امور خارجه می‌گوید: برقراری و قطع روابط سیاسی با تصویب هیأت وزیران انجام خواهد گرفت.

شما کدام یک از وظایفتان را در مجلس انجام داده‌اید که پایتان را در کفش دیگران فشار می‌دهید؟ چرا هیچ احترامی برای قوانین کشور قائل نیستید؟

ثالثا: برادر عزیز، کشور میانمار شصت میلیون نفر جمعیت دارد و نزدیک هشتصد هزار نفر مسلمان. شما می‌فرمایید ۵۵ میلیون نفر جمعیت و هشتصد هزار نفر مسلمان. با کدام علم ریاضی و با کدام ماشین حساب می‌شود گفت، این کشور ۸ تا ۱۰ درصد مسلمان دارد؟ هشت تا ده درصد این عدد می شود حدود پنج میلیون نفر نه هشتصد هزار نفر، اینکه یک مسأله پیچیده ریاضی نیست؛ این مسأله کتاب ریاضی پنجم ابتدایی است.

از این بد‌تر آنکه، ندانستن قوانین و مقدمات حقوق بین‌الملل به کنار، شما وقتی که کمترین شناخت را از یک کشور ندارید، چگونه در مورد آن تصمیم می‌گیرید؟

 
منبع: تابناک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
تی تی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
5
24
حق با نمایندمونه ، قربونشم میریم . امضا : چرنوبیل
آریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
1
54
این بار اول نیست که با نوابغ جهانی در مناصب مهم کشور برخورد میکنیم. کاش میشد صد تا از این نوابغ رو با یک نابغه واقعی ایرانی در دیگر کشورها عوض کرد و در عین حال یک صدم از اختیارات اون صدتا رو به این نابغه واقعی داد. اونوقت حال و روزمون خیلی بهتر از اینها بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
2
44
مسولین آمار هم نابغه اند
لیسانسه بیکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
2
40
توهم بود شما به بزرگواری خودتان عفو کنید
نظرات بینندگان