arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲

ببینید/ لحظه سقوط یک هلیکوپتر امداد و نجات روی یک مجتمع ساختمانی در فلوریدا

یک هلیکوپتر امداد و نجات بامداد دوشنبه به وقت محلی در نزدیکی شهر فورت لادردیل ایالت فلوریدا آتش گرفت و روی یک مجتمع مسکونی سقوط کرد. در این سانحه خلبان پرواز و یک زن که در داخل ساختمان محل حادثه بود، کشته شدند. این سانحه چهار زخمی نیز بر جای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یورو نیوز: یک هلیکوپتر امداد و نجات بامداد دوشنبه به وقت محلی در نزدیکی شهر فورت لادردیل ایالت فلوریدا آتش گرفت و روی یک مجتمع مسکونی سقوط کرد. در این سانحه خلبان پرواز و یک زن که در داخل ساختمان محل حادثه بود، کشته شدند. این سانحه چهار زخمی نیز بر جای گذاشت.

دو نفر از افراد زخمی شده، سرنشینان این پرواز بودند و دو نفر دیگر از جمله افرادی بودند که به هنگام سقوط هلیکوپتر روی زمین آسیب دیدند.

در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، لحظه سقوط هلیکوپتر دیده می‌شود. بخشی از دم آن آتش گرفته و پیش از سقوط روی این مجتمع مسکونی، چند بار روی هوا دور خود می‌چرخد.

گرگوری تونی، کلانتر شهرستان «بروارد» درباره خلبان هلیکوپتر که در این سانحه جان باخت، می‌گوید: «تریسون جکسون یک ستاره بود. او یکی از بهترین‌های ما بود، یکی از درخشان‌ترین‌ها. آن مرد را به خوبی می‌شناختم و از تلاش و تعهدی که به جامعه داشت آگاه بودم، او معرکه بود.»

تحقیق درباره دلایل سقوط هلیکوپتر از سوی نهادهای ذی‌ربط در جریان است و حال عمومی افراد زخمی شده، مساعد گزارش شده است. 

نظرات بینندگان