arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱

«كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» به سینما آزادی رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه»،‌ «ضد گلوله» و «بي‌خداحافظي» سرانجام در سينما آزادي و همه‌ي سينماها و پرديس‌هاي شهرداري تهران و حوزه‌ي هنري اكران می‌شوند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا ، رضا سعيدي‌پور ـ مدير سينما آزادي ـ با تأييد اين مطلب گفت: من روز گذشته به‌عنوان نماينده‌ي پردیس «آزادی» و حوزه‌ي هنري در جلسه‌ي ويژه‌ي شوراي صنفي نمايش حضور يافتم و با تعامل خوبي كه اعضاي محترم اين شورا داشتند، مشكل سينما «آزادي» و ساير سينماها و پرديس‌هاي شهرداري تهران و حوزه‌ي هنري براي اكران فيلم‌هاي عيد فطر به‌طور کامل حل شد.

وي ادامه داد: در پي اين جلسه، اكران «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه»،‌ «ضد گلوله» و «بي‌خداحافظي» از بعدازظهر امروز (پنجشنبه، دوم شهريورماه) در سينما «آزادي» آغاز شده است. از ساعاتي ديگر نيزسينما «استقلال» فيلم «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» را روي پرده مي‌برد. همچنين فيلم‌هاي اكران عيد فطر امروز يا فردا صبح در ساير سينماهاي شهرداري و حوزه‌ي هنري مانند پردیس ملت، ‌راگا‌، رازي‌، تماشا، سینما بهمن و ... اكران مي‌شوند.

مدیر سینما آزادی همچنین از اکران فیلم‌های عید فطر در سینماهای حوزه‌ي هنری در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: با توافق انجام‌شده، هر سه فیلم روی پرده هیچ مشکلی برای اکران در سینماهای حوزه‌ي هنری در شهرستان‌ها ندارند. امیدواریم مؤسسه‌ي فیلمیران به‌عنوان پخش‌کننده‌ي فیلم‌ها بتواند هرچه زودتر به تعداد لازم از فیلم‌ها کپی تهیه کند تا هموطنان شهرستانی هم بتوانند از تماشای آن‌ها لذت ببرند.

سعيدي‌پور در ادامه‌ي اين گفت‌‌وگو، با اظهار خرسندي از حل مشكلات اكران فيلم‌هاي عيد فطر، تصريح كرد: بايد براي حل مشكل اكران این سه فیلم از جناب آقاي دكتر حسيني، وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي و حجت‌الاسلام خاموشي، ریيس محترم سازمان تبليغات اسلامي كه در جلسه‌اي با يكديگر مسير حل اين مشکل را هموار كردند، تشكر ويژه‌اي كنم. همچنين بايد از تعامل اعضاي محترم شوراي صنفي نمايش در اين موضوع هم سپاسگزاري كنم.

او اضافه کرد: اکنون تمام ظرفیت سینمایی کشور در اختیار سه فیلم «کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه»، «بی‌خداحافظی» و «ضد گلوله» قرار گرفته است. امیدوارم اکران این فیلم‌ها و تأثیر تعامل میان همه‌ي ارگان‌ها، تماشاگران را بیشتر از روزهای گذشته، به سینماها بکشاند تا دست در دست هم بتوانیم ریزش مخاطبی را که در پنج‌ماه ابتدایی سال در سینما اتفاق افتاد، جبران کنیم.

به گزارش ايسنا‌، با چالش ميان حوزه‌ي هنري‌، مؤسسه‌ي تصوير شهر (متعلق به شهرداري تهران) و شوراي صنفي نمايش، سه فيلم «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه»‌، «ضد گلوله» و «بي‌خداحافظي»، سينماها و پرديس‌هاي شهرداري تهران و حوزه‌ي هنري مانند سينما آزادي‌، ملت،‌ راگا‌، رازي‌، تماشا‌، بهمن،‌ سپيده‌ و... را برای اکران در اختیار نداشتند؛ اما روز گذشته، سيدهادي منبتي (مديرعامل مؤسسه‌ي تصوير شهر) از رايزني‌ها براي حل مشكل اكران فيلم‌هاي عيد فطر خبر داد.
نظرات بینندگان