arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲

مدیران ۴ شبکه تلویزیون تغییر کردند

 با حکم معاون سیما، مدیران شبکه تهران، شبکه مستند، شبکه نمایش و تماشا، روابط عمومی، رسانه‌های نوین، دبیر جشنواره جام‌جم سیما و مشاور معاون سیما منصوب شدند‌. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: با حکم معاون سیما، مدیران شبکه تهران، شبکه مستند، شبکه نمایش و تماشا، روابط عمومی، رسانه‌های نوین، دبیر جشنواره جام‌جم سیما و مشاور معاون سیما منصوب شدند‌. 

محسن برمهانی معاون سیما در احکام جداگانه‌ای محمدباقر اعلمی را به سمت مدیر شبکه تهران، حسین زارع زاده را به سمت مدیر شبکه مستند، محمدعلی غلامرضایی را به سمت مدیر شبکه‌های نمایش و تماشا، حامد فاتحی پولادی را به سمت مدیر روابط عمومی معاونت سیما، سیدمحمدرضا خوشرو را به سمت دبیر جشنواره جام جم و محمدرضا رضاپور را به سمت مشاور معاون سیما منصوب کرد.

طی این انتصابات وظایف محتوایی و تولیدی مدیریت رسانه‌های نوین سیما به‌ صورت سرپرستی به حامد فاتحی پولادی مدیر روابط عمومی سیما و وظایف فنی آن به سیدباقر حاجی سید رضی رئیس مرکز تولید و فنی‌ سیما محول شد.

این انتصابات درحالی صورت می‌گیرد که نگاهی مبتنی بر تحول در رسانه ملی به عنوان مهم‌ترین و موثرترین دستگاه فرهنگی کشور، ماموریت سازمان صداوسیما را در دوره کنونی خطیرتر می‌کند.

نظرات بینندگان