arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۱۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱

شعار سپاهانی‌ها علیه کی‌روش و پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تماشاگران سپاهان در جریان دیدار این تیم مقابل پیکان تهران علیه "کارلوس کی‌روش" و تیم پرسپولیس شعارهایی را سر دادند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر ، دیدار تیم‌های پیکان تهران و سپاهان اصفهان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:10 امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد. بخشی از حواشی این بازی در زیر می‌آید:

* پیش از آغاز مسابقه سپاهانی‌ها با سر دادن شعارهایی به تیم فوتبال پرسپولیس فحاشی کردند که حتی با تذکر مسئولان باشگاه این شعارها ادامه داشت اما کلمات زشت آن سانسور شد!

* با ورود کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی و مربی بدنساز جدید این تیم هواداران تیم پیکان به تشویق کی‌روش پرداختند اما در کمال تعجب هواداران سپاهان علیه سرمربی تیم ملی شعار دادند.

* بازیکنان تیم فوتبال سپاهان پیش از آغاز مسابقه همگی به سمت نیمکت تیم پیکان رفتند و با عبدالله ویسی، مجید بصیرت و هوشنگ لوینیان، مربیان پیشین تیم سپاهان که در کادر فنی پیکان حضور دارند دست داده و برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

* علیرضا مرزبان، مربی تیم سپاهان قبل از شروع بازی به سمت تماشاگران تیم رفت و به آنها گفت: برای اینکه چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را بدست آوریم، به حمایت شما در تمام مسابقات نیاز داریم.

* تماشاگران دو تیم در اقدامی جالب پیش از آغاز بازی عبدالله ویسی، مجید بصیرت و هوشنگ لوینیان را به شدت تشویق کردند.

* از دقیقه 20 بازی پروژکتور ضلع شمالی ورزشگاه تختی روشن شد اما 10 دقیقه پس از آن پروژکتور جنوب ورزشگاه روشن شد تا نور بیشتر باعث دید بهتر در زمین چمن ورزشگاه شود.

* علیرضا رحیمی، مدیرعامل سپاهان در اقدامی قابل توجه به جای نشستن در جایگاه ویژه به سمت محل استقرار هواداران سپاهان رفت و برای تماشای بازی در میان آنها نشست. محمود شیعی، مدیرعامل پیکان اما به جایگاه ویژه ورزشگاه تختی رفت و از آنجا مسابقه را تماشا کرد.

* برای تماشای این مسابقه کمتر از 500 تماشاگر به ورزشگاه تختی آمده بودند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فراز
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
2
11
این همه اتفاق را همین 500 نفر رقم زدند ؟
نظرات بینندگان