arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۲۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱

ترکیب استقلال و پرسپولیس در دربی 75

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کادرفنی تیم استقلال برای بازی امروز مقابل پرسپولیس ترکیب زیر را در نظر گرفته است:

مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، علی حمودی، جواد نکونام، فریدون زندی، جانواریو، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور

 

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس نیز، شهاب گردان، نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی کیا، محمد نوری، علی کریمی، حمیدرضا علی عسگری، روح ا... سیف الهی، غلامرضا رضایی، محمد قاضی، کریم انصاری فرد، هادی نوروزی و ایمون زاید بازیکنانی هستند که در لیست امروز پرسپولیس قرار دارند.

 

 

حواشی:

 

 * چمن ورزشگاه آزادی صبح امروز کوتاه شد و با غلطک‌های مخصوص آماده دربی 75 شد.

 

* در ابتدای ورود تماشاگران به استادیوم، صدای آهنگ هایی که در ورزشگاه آزادی در حال پخش است به قدری بلند و گوشخراش است که صدای هواداران در آمده و با شعار «کمش کن، کمش کن» خواستار تغییر صدای بلندگو شدند. سرود بازی جوانمردانه از ورزشگاه پخش شد.

 

 * روبه‌روی جایگاه و بین هواداران پرسپولیس و استقلال فاصله کوچک در نظر گرفته شده تا درگیری بین تماشاگران دو تیم به وجود نیاید.


* بیرون ورزشگاه مأموران لباس شخصی از فروش بلیت در بازار سیاه جلوگیری می‌کنند. چند نفر هم که اقدام به فروش بلیت‌های 5 هزار تومانی به قیمت 10 هزار تومان می‌کردند دستگیر شدند. مأموران هلال احمر نیز در ورزشگاه آزادی به همراه همیاران هوادار حضور دارند.


* پلاکاردهای مخصوصی از طرف هواداران دو تیم به ورزشگاه آزادی آورده شده است. استقلالی‌ها با پلاکاردی بزرگ مبنی بر اینکه "قلب ایران به عشق قهرمانی استقلال می‌تپد" و پرسپولیسی‌ها با پلاکارد‌ "ما قهرمانیم" تیم خود را تشویق می‌کنند.

 

* صندوق‌هایی در بیرون ورزشگاه برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان در نظر گرفته شده است. پرچم بزرگی در ورزشگاه آزادی نصب شده که روی آن نوشته شده «غم آذربایجان بغض ایران است». همچنین دست برخی هواداران دو تیم پرچم های یا زهرا دیده می شود. یک پرچم 30 متری استقلالی نیز در ورزشگاه توسط هواداران این تیم نصب شده است.

 

* تعدادی از مسئولان با پرچم های استقلال، پرسپولیس و ایران دور ورزشگاه رژه رفتند. حدود 20 جانباز در جاگاه خود مستقر شدند.


 
دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 18 آغاز می شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
2
0
چه جوريه استقلالي ها ١١ نفره ميان تو زمين پرسپوليسي ها ١٨ نفره؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
1
1
ترکیب استقلال و پرسپولیس در دربی 75 !!!
مرده شور ترکیب هر دو شونو ببرن !!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان