arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
مهندس مدنی مدير عامل گروه سايپا:

اجلاس سران زمینه دستیابی به بازارهای بین المللی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا استفاده از ظرفیت کشورهای حاضر در اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران و توسعه روابط بین المللی میان این کشورها را یکی از مهمترین اهداف برگزاری آن دانست.

به گزارش روابط عمومی پارس خودرو، مهندس سعید مدنی با اشاره به اهمیت برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران در دهه اول شهریور ماه گفت: این گردهمایی با حضور 120 کشور عضو دائم و 27 کشور ناظر برگزار می شود که به طور حتم دستاوردهای بسیاری در عرصه بین المللی به همراه خواهد داشت که باید از این فرصت پیش رو جهت پیشبرد اهداف سیاسی اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره برده و توجه جهانیان را به قدرت و نقش ویژه ایران در خاورمیانه و دنیا جلب کنیم.

وی افزود: این اجلاس هر 3 سال یک بار در یکی از کشورهای عضو برگزار می شود و بی شک بزرگترین اجلاس بین المللی است که به لحاظ گستردگی و حضور کشورهای مختلف از دیدگاه دیپلماسی و ملاحظات سیاسی و ایجاد همکاری های بین المللی در حوزه های مختلف برای کشورمان بسیار اهمیت دارد.

مهندس مدنی برگزاری این اجلاس را در سطح بین المللی در انجام همکاری های همه جانبه و ایجاد نظام عادلانه در سراسر دنیا موثر دانست و افزود: این اجلاس فرصت مناسبی برای ایجاد همکاری های متقابل و گسترش روابط تجاری است و گسترش مناسبات اقتصادی و سیاسی کشورهای حاضر در این اجلاس یکی از مهمترین اهداف برگزاری آن است که در نهایت منافع ملی حاصل از آن، مهمترین دستاورد برگزاری این اجلاس خواهد بود.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این نکته که برگزاری هر چه با شکوهتر این اجلاس در ارتقاء جایگاه ایران در عرصه بین المللی تاثیر بسیاری دارد، تصریح کرد: با توجه به آمار منتشرشده بیش از 2000 خبرنگار ازسراسر جهان جهت انعکاس این رویداد بزرگ در تهران حضور خواهند داشت و این مسأله باعث شده که مسئولان از تمام ظرفیت های کشور در راستای برگزاری هر چه مطلوب تر آن استفاده کنند و به همین منظور گروه خودروسازی سایپا نیز مصمم است که در بخش ترابری اجلاس تمام توان خود را به کار گیرد و از پتانسیل موجود در شرکت پارس خودرو به عنوان خودروساز لوکس کشور استفاده کند.

وی با اشاره به چشم انداز گروه در راستای افق 1404 و برنامه استراتژیک پرواز 95 که ورود به بازارها و کسب و کارهای جدید با حفظ ویژگی قیمت یکی از اولویت های آن است، افزود: برگزاری اجلاس سران می تواند زمینه دستیابی به بازارهای بین المللی را با توجه به حضور پر رنگ محصولات گروه سایپا در این اجلاس فراهم کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا حضور محصولات شرکت پارس خودرو از گروه سایپا در اجلاس را نشان از توانمندی های ایجاد شده در کشور دانست و افزود: خوشبختانه با عنایت خداوند متعال و تلاش هموطنان عزیزمان بعد از گذشت 33 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و پشت سر نهادن مسائل و موانع موجود، ایران در تمام زمینه های علوم و تکنولوژی از جمله صنعت خودروسازی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است.

وی در پایان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان" سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار امیدواری کرد تا گروه خودروسازی سایپا با بهره گیری از توانمندی های موجود در گروه وظیفه خود را در راستای صیانت از منافع ملی در برگزاری شایسته اجلاس به نحو احسن ایفا کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
0
0
به امیدشکوفایی دوباره سایپای بزرگ
نظرات بینندگان