arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

استاندار تهران از شهروندان عذرخواهی کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار تهران به دلیل ایجاد محدوديت‌هاي ترافيكي در زمان برگزاري اجلاس سران كشورهاي غير متعهد از شهروندان تهرانی عذرخواهی کرد و گفت: شايستگي‌هاي ميزباني در شهروندان تهراني وجود دارد.

به گزارش انتخاب به نقل از آنا مرتضي تمدن در حاشيه افتتاح پروژه‌هاي عمراني شهرستان ورامين درباره تدابير استانداري براي روزهاي برگزاري اجلاس سران كشورهاي غير متعهد در پايتخت اظهار داشت: محدوديتهاي ترافيكي در روزهاي برگزاري اجلاس شناور خواهد بود و قطعي نيست، لذا متناسب با تردد ميهمانان و رفت و آمد مدعوين تدابير ترافيكي شناور اعلام و در همان زمان اطلاع‌رساني مي‌شود.

وي گفت: تمامي اداراتي كه كارهاي خدمات‌رساني و درماني انجام مي‌دهند از جمله آتش نشاني، دستگاه‌هاي امداد و نجات، شهرداري و بيمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و كلينيك‌ها آماده خدمات‌رساني هستند و تعطيل نخواهند بود اما تمامي بخش‌هاي اقتصادي و غير اقتصادي دولتي و غير دولتي تعطيل خواهند بود.

تمدن با بيان اينكه براي ارائه خدمات به شهروندان، شعب منتخب چندين بانك نيز به صورت محدود فعاليت‌هايي را خواهند داشت، از شركت‌هاي خصوصي خواست تا دولت را همراهي كنند و در روزهايي كه تعطيلي رسمي اعلام شده، آنها نيز اين همراهي را داشته باشند.

استاندار تهران تاكيد كرد: براي ايام تعطيلات روزهاي اجلاس در بخش حمل‌ونقل برون شهري نيز آمادگي كامل و لازم وجود دارد تا شهروندان بتوانند از اين روزها براي سفر برنامه‌ريزي كنند.

به گفته وی، ضريب ايمني مراقبت از خانه‌هاي شهروندانی كه در ايام تعطيلات به سفر مي‌روند در استان تهران بالاست و همه آمادگي‌ها در دستگاه‌ها به طور كامل وجود دارد.

استاندار تهران در ادامه گفت: پيشاپيش از مردم تهران پوزش مي‌طلبم چرا كه در روزهاي آينده با محدوديتهاي تردد مواجه خواهند شد اما مي‌دانم شايستگي‌هاي ميزباني در شهروندان تهراني وجود دارد و همراه مسئولين خواهند بود.

وي همچنين تصريح كرد: افتتاح پروژه‌هاي عمراني استان تهران به بعد از اتمام اجلاس سران كشورهاي غيرمتعهد موكول شده و هفته دولت امسال يكي از پربارترين هفته‌ها براي شهروندان تهراني به لحاظ نوع پروژه‌هاي افتتاحي خواهد بود چرا كه بخش اعظمي از اين پروژه‌ها مربوط به جوانان است.
نظرات بینندگان