arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۳۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

ابهام در ادعای نخبگی یک بازیگر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که موضوع فیلم سازی یک بازیگر جوان برای آستان قدس رضوی در روزهای اخیر خبر ساز شده است، ادعای این هنرپیشه مبنی بر داشتن مدال المپیاد،‌نخبه بودن و تقدیم مدال به آستان قدس رضوی ابهامات بیشتری ایجاد کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر ، سحر ریحانی بازیگر جوانی که تهیه کنندگی یک پروژه یک و نیم میلیارد تومانی با نام "زلال بی انتها" را بر عهده گرفته است، ادعا می‌کند که به دلیل اهدای مدال یا جایزه المپیاد ریاضی خود به موزه آستان قدس رضوی، مشمول این لطف شده و این کار را برعهده گرفته است.

این در حالی است که بررسی سه دوره اخیر برگزیدگان المپیادهای کشوری و بین المللی و همچنین برگزیدگان المپیاد ریاضی که دانشجویان دانشگاه شریف برندگان آن بودند، نشان می‌دهد نامی از "سحر ریحانی" در این میان نیست.

این بازیگر در مصاحبه‌های متعدد خود ادعا کرده است که به دلیل تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف در المپیادهای بین المللی ریاضی شرکت کرده و موفق به کسب مدال شده است و مدال خود را به آستان قدس رضوی اهدا کرده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که در گذشته نیز تیم‌های المپیادهای دانش آموزی که به مسابقات بین المللی اعزام شده‌اند،‌ نام سحر ریحانی را نشنیده‌اند.

در همین رابطه پرویز کرمی - مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان گفت: هیچگونه پرونده، فرم و یا وضعیت تحت پوشش در بنیاد ملی نخبگان به نام سحر ریحانی وجود ندارد.

کرمی افزود: هیچ سابقه‌ای از وی که نشان دهنده شرکت در جشنواره، المپیاد و یا موضوعی که در نهایت به تشکیل پرونده در بنیاد ملی نخبگان بیانجامد وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در واقع وی هیچ پرونده‌ای مبنی بر تحت پوشش بودن بنیاد ملی نخبگان ندارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
43
زانوی شلوارش چرا پاره است ؟؟!! طفلکی !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
بابا اين ملت عجب تيزن! ديدن زانو پاره را ميگم!!
آرمین 23
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
از همه عذرخواهی میکنم بابت زدن این حرف, اما ما ایرانی ها در چیزهایی که باید تیز نیستیم!!! فقط بلافاصله در چنین چیزهایی تیزیم و ردخور هم نداریم!!!
نظرات بینندگان