arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

«دزد و پليس» آقاخاني براي شب‌هاي پاييز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تصويربرداري مجموعه جديد «سعيد آقاخاني» در حالي ادامه دارد كه شنيده مي‌شود تلويزيون قصد دارد اين سريال را در شب‌هاي پاييز روانه آنتن كند.

در خلاصه داستان اين سريال آمده است: ناصر، شرور خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشي از وقوع يك تصادف، حافظه خود را از دست مي‌دهد. او كه پس از جريان تصادف تبديل به آدم ديگري شده، در رفتارهايش تجديدنظر مي‌كند و تصميم مي‌گيرد كارهاي خلاف را كنار بگذارد و دست‌كم بخشي از گذشته تاريكش را جبران كند، اما عملي كردن اين تصميم به سادگي هم نيست كه او فكر مي‌كند و گذشته پرفراز و نشيب و پرخطرش همچنان دست از سر او برنمي‌دارد!

تصويربرداري «دزد و پليس» به تهيه‌كنندگي محسن چگيني و كارگرداني سعيد آقاخاني از اواسط بهار امسال در تهران آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تاكنون 80 درصد از مراحل تصويربرداري در لوكيشن‌هاي مختلف تهران انجام شده است. بهنام تشكر، هومن برق‌نورد، شقايق دهقان، عزت‌الله مهرآوران، مهران رجبي، مجيد مشيري، خشايار راد، شهين تسليمي، رضا كريمي، اصغر حيدري، سوسن پرور و حميد لولايي در آن ايفاي نقش مي‌كنند. مرجانه گلچين هم به تازگي به سريال «دزد و پليس» پيوسته است. اين سريال در 26 قسمت توليد مي‌شود و محصول گروه فيلم و سريال شبكه سه سيماست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
3
واااا ؟
این که همون سریال شبکه یک ماه رمضونه !!
نظرات بینندگان