arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

مرسي از تاسيسات هسته‌يي بوشهر بازدید می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نايب رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از آمادگي جمهوري اسلامي ايران براي بازديد رهبران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد از تاسيسات هسته‌يي نطنز، اصفهان و بوشهر خبر داد و گفت كه در همين راستا مرسي رييس‌جمهور مصر قرار است از تاسيسات هسته‌يي بوشهر بازديد به عمل آيد.

به گزارش انتخاب ، منصور حقيقت‌پور در گفت‌وگو با ايسنا، اظها كرد: يكي از برنامه‌هاي جمهوري اسلامي در حاشيه برگزاري اجلاس كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد دعوت از سران براي بازديد از تاسيسات هسته‌يي ايران است كه در همين راستا آقاي مرسي از تاسيسات هسته‌يي بوشهر بازديد به عمل خوهد آورد.

وي ادامه داد: اين بازديد در راستاي مقابله با تبليغات دنيا بر عليه جمهوري اسلامي ايران و ادعاهاي واهي‌شان مبني بر تلاش ايران براي دستيابي به سلاح اتمي است كه مطمئنا وقتي سران كشورها از تاسيسات هسته‌يي ما بازديد كنند به اين نكته پي مي‌برند كه تمام فعاليت‌هاي ما صلح‌آميز است.

نايب رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان تاكيد كرد: آقاي احمدي‌نژاد به طور كلي براي بازديد سران از تمامي مراكز هسته‌يي اعلام موافقت كرده كه تمامي كشورهاي حاضر در اجلاس در صورت تمايل مي‌توانند از اين تاسيسات بازديد كنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
نوشتید مرسی 4 ساعت بیشتر تو ایران نمی مونه که !! میخواد تو این 4 ساعت ، بوشهر هم بره !!؟؟
نظرات بینندگان