arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

بهرام رادان: هنرمندانی هستند که ازدواج کرده‌اند اما پنهانی!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بهرام رادان ستاره سینمای ایران که این روزها دو فیلم پر سروصدا را در نوبت اکران دارد در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با بیان این نکته که اسیر شرایطی نشده که مجبور شود سریال بازی کند گفته است:درصد آدم‌هایی که در یک سریال بتوانند از تبعات بعد از آن جان سالم به در ببرند کم است. این هنر را فقط مهران مدیری،‌ شهاب حسینی و حامد بهداد می‌توانند داشته باشند. خوب اینها به تعداد انگشتان دو دست هم نیستند. این بازیگر در بخش‌های از این مصاحبه در خصوص زندگی شخصی، موسیقی و سینما صحبت کرده است که بخش‌های برگزیده آن را به نقل از "زندگی ایده‌آل" در ادامه می‌خوانید:
من دوباره از کوه بالا می‌رفتم و آنها باز پیراهنشان را می ‌دریدند
مثل همه آدم‌ها دوست داشتم هزاران استعداد دیگر داشتم که به هزاران قبله دیگری می‌پریدم. اما اگر از کوه بالا می‌رفتم باز هم یکسری پیراهن‌‌های خودشان را می‌دریدند که مگر تو عضو فدراسیون کوه‌نوری هستی که از کوه بالا می‌روی؟ و من دوباره از کوه بالا می‌رفتم و آنها باز پیراهنشان را می ‌دریدند.
مهرجویی تصمیمش به استفاده از محسن بود
قرارداد آقای چاووشی قبل از حضور من در این فیلم (سنتوری) بود و با هر بازیگر دیگری باز هم خود محسن ترانه‌هایش را می‌خواند. حتی اگر برادر آقای مختاباد(منتقد موسیقی) که خواننده معروفی هستند و من هم دوستشان دارم نقش مرا بازی می‌کرد بازهم آقای مهرجویی تصمیمش به استفاده از محسن بود.
ترجیح من این نیست که کارنامه‌ای پر از ازدواج‌های ناموفق داشته باشم
چرا شما فکر می‌کنید مشکلات برای ما نیست؟ بستگی دارد هر آدمی کلاهش را کجا گذاشته باشد. من کلاهم را بالاتر گذاشته‌ام و نمی‌توانم بروم با یک حداقلی تشکیل خانواده دهم. همیشه تصور من از زندگی متاهلی با یک حداکثر بوده است. در سینمای دنیا این‌طور است وقتی یک هنرپیشه معروف می‌شود ممکن است در 20 سالگی‌اش ازدواج کند اما بعدا تا 60 سالگی‌اش 4-5 بار ازدواج می‌کند. ترجیح من این نیست که کارنامه‌ای پر از ازدواج‌های ناموفق داشته باشم. ترجیح می‌دهم این بستر را طوری بچینم که بر اساس عقل من باشد نه احساسم. طوری برنامه ریزی کنم که ضریب خطایم به حداقل برسد.
طلاق یا ناموفق بودن در زندگی مربوط به یک شغل خاص نیست
اگر به زندگی سایر مشاغل هم دقیق شوید متوجه می‌شوید در خیلی از مواقع آنها خیلی مشکلات حادتری در زندگی مشترکشان دارند مسئله طلاق یا ناموفق بودن در زندگی مربوط به یک شغل خاص نیست. این بدعت غلطی است در ذهن مردم که فکر می‌کنند چون زندگی هنرمندان برایشان مهم بوده است و می‌دانند فلان هنرمند 2 بار ازدواج کرده و فلان هنرمند 3 بار طلاق گرفته این حکم کلی را صادر می‌کنند که حتما زندگی هنرمندان زندگی خوبی نیست. در حالی که اگر دیش ماهواره را به سمت بقیه مشاغل هم بچرخانند متوجه می‌شوند هیچ فرقی بین زندگی هنرمندان و مردم عادی نیست.
یکسری از هنرمندانی هستند که ازدواج کرده‌اند اما پنهانی!
تا زمانی که ستاره هستی همه چیز تو زیباست. از راه رفتن و مصاحبه تا بازیگری. همه کار تو زیباست. تو شکوه داری، پر زرق و برقی. یکسری از هنرمندانی هستند که ازدواج کرده‌اند اما پنهانی. تکذیب می‌کنند که ازدواج کرده‌اند، در حالی که ازدواج هم می‌تواند جزوی از آن زرق و برق باشد.
رضا یزدانی می‌گوید به آلبوم اولم نمی‌توانم گوش دهم
من کاری را انجام نداده‌ام که بازار موسیقی همیشه به آن عادت کرده باشد پس می‌شود خرق عادت. من 13 سال است که در حرفه هنر این مملکت با منتقدان و مطبوعات این جامعه سر و کله زده‌ام. بچه 14 ساله نیستم که با 2 غوره سردی کنم و با 2 مویز گرمی. کاملا می‌دانم همه این صحبت‌ها کف روی آب است. گذراست و فراموش می‌شود چیزی که می‌ماند کار هنری است. در مورد این آلبوم(روی دیگر) هم انشالله سال‌های بعد می‌شود دقیق نظر داد. شاید سخت باشد باور کنید اما رضا یزدانی می‌گوید به آلبوم اولم نمی‌توانم گوش دهم. برای من هم غیر از این نیست. من هم اگر فکر کنم این آلبوم شاهکار است خودم را خراب کرده‌ام چون می‌خواهم در آینده بهتر شوم.
نظرات بینندگان