arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

خواهركشي به شيوه يك برادر مظنون

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كشف جسد زني در خانه‌يي مسكوني واقع در شهرستان بوشهر معماي يك جنايت را پيش روي كارآگاهان پليس اين شهر قرار داد؛ معمايي كه خيلي زود رنگ و بوي جنايت خانوادگي به خود گرفت.

سرهنگ حسين باروني، رييس پليس آگاهي استان بوشهر ضمن تشريح چگونگي كشف جسد اين زن، به فرضيه‌ها و ترفند‌هاي پليس براي دستگيري متهم اين پرونده پرداخت.

وي در اين باره گفت: فرضيه‌هاي پليس درباره وقوع يك جنايت خانوادگي به برملا شدن راز اين جنايت انجاميد.



كشف جسد

پنجشنبه گذشته همسايگان يك خانه در پي استشمام بوي نامطبوع موضوع را به پليس 110 اطلاع دادند كه با حضور ماموران در محل، جسد زني 38 ساله به نام «خديجه» كشف شد. بررسي ماموران حاكي از آن بود كه خديجه بر اثر شليك گلوله اسلحه گرم به قتل رسيده است. كارآگاهان به سرعت در پي كالبدشكافي جسد گلوله‌ها را براي اسلحه‌شناسي به اداره كشف جرم پليس سپردند و مشخص شد سلاح به كار گرفته شده كلاشنيكف بوده است.



هويت مقتول؛ سرنخ اوليه

سرهنگ حسين باروني در تشريح عمليات كارآگاهان به «اعتماد» گفت: پس از گفت‌وگو با همسايگان و به دست آمدن اطلاعاتي در خصوص خديجه احتمال وقوع قتل خانوادگي مطرح شد.

وي در اين باره افزود: اطلاعات همسايگان نشان مي‌داد كه خديجه دو بار ازدواج كرده و طلاق گرفته و همين موضوع دستمايه اختلافات او با خانواده‌اش شده بود.

سرهنگ باروني با اشاره به اين موضوع توضيح داد: كارآگاهان براي بررسي ماجرا سراغ خانواده مقتول رفتند و دريافتند كه برادر مقتول از روز پنجشنبه دوم شهريورماه در محل ديده نشده و همين ظن كارآگاهان را برانگيخت.

اين مقام مسوول در پليس بوشهر همچنين افزود: بررسي‌ها نشان از آن داشت كه برادر خديجه به همراه يكي از دوستان خود از محل زندگي‌شان متواري شده‌اند و بر همين اساس تعقيب آنها در دستور كار ماموران قرار گرفت. با شناسايي مخفيگاه متهمان كارآگاهان آنها را دستگير كردند.



كشف كلاشنيكف و تكميل پرونده

سرهنگ باروني درباره تكميل پرونده قضايي اين جنايت نيز گفت: پس از بررسي‌هاي منزل متهم و همدستش يك قبضه كلاشنيكف، يك تيغه خشاب به همراه 228 فشنگ كشف شد.

رييس پليس آگاهي بوشهر با تاكيد بر اقدامات ويژه بازجوهاي قتل افزود: عمليات براي آشكار شدن كامل اين ماجرا و نحوه نگهداري سلاح گرم و چگونگي تهيه آن توسط قاتل و همدستش همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان