arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

نمونه سوالات دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد و طی مدت کوتاهی توانست خود را در زمره دانشگاه‌های محبوب و پرتقاضا قرار دهد. در سال ۱۳۹۳ بود که توانست در میان لیست بهترین دانشگاه‌های کشور، نام خود را جای دهد و سیل عظیمی دانشجویان را به خود جذب کند. یکی از تفاوت‌های فاحش این دانشگاه با سایر دانشگاه‌های کشور، ارائه آموزش‌های نیمه حضوری و تدریس از راه دور است که سبب جذب تعداد کثیری از دانشجویان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خرید، استفاده و فواید نمونه سوالات پیام نور

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های فعال در سراسر کشور به‌شمار می‌رود که هدف از تاسیس آن، ارائه آموزش‌های غیرحضوری ‌بوده است. این دانشکده از نظر تعداد پذیرش دانشجو، پس از دانشگاه‌های آزاد، رتبه دوم را به خود اختصاص داده و به دلیل سبک متفاوت از نظر شیوه آموزشی و همچنین مزایای بسیار، با استقبال فوق‌العاده‌ای از طرف دانشجویان روبه‌رو شده است.

اگر شما هم از متقاضیان برای پذیرش و تحصیل در این دانشگاه هستید و برای قبولی در آزمون‌های آن خود را آماده می‌کنید، استفاده از نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را به شما توصیه می‌کنیم.

نمونه سوالات دانشگاه پیام نور

موفقیت در امتحانات به کمک نمونه سوالات پیام نور

دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد و طی مدت کوتاهی توانست خود را در زمره دانشگاه‌های محبوب و پرتقاضا قرار دهد. در سال ۱۳۹۳ بود که توانست در میان لیست بهترین دانشگاه‌های کشور، نام خود را جای دهد و سیل عظیمی دانشجویان را به خود جذب کند. یکی از تفاوت‌های فاحش این دانشگاه با سایر دانشگاه‌های کشور، ارائه آموزش‌های نیمه حضوری و تدریس از راه دور است که سبب جذب تعداد کثیری از دانشجویان شده است.

در واقع این دانشگاه برای افراد شاغل و حتی خانم‌های خانه‌داری که قصد دارند سطح علم و دانش خود را ارتقاء دهند، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید امروزه قبول شدن در دانشگاه‌های خاص باتوجه به آزمون‌های سخت ورودی، به یک معضل بزرگ تبدیل شده که علاوه بر دانش‌آموزان، خانواده‌ها را نیز درگیر کرده است.

قبول شدن در برخی دانشگاه‌ها معمولا آن قدر سخت و نفس‌گیر است که در بسیاری از موارد، عده‌ای را از ادامه راه دلزده می‌کند. ممکن است گاهی شما به عنوان فردی که قرار است در آزمون‌های ورودی یک دانشگاه شرکت کند، به‌دلیل مشغله‌های فراوان زمان لازم برای خواندن دروس و سروکله زدن با تعداد زیادی کتاب را نداشته باشید.

در چنین شرایطی بهترین گزینه برای شما، استفاده از نمونه سوالات پیام نور است. نمونه سوالات پیام نور مجموعه‌ای از سوالات مهم پرتکرار هستند که به‌صورت‌کلی و یکجا به شما ارائه می‌شوند. شما با در اختیار داشتن این سوالات علاوه بر اینکه می‌توانید شیوه مطالعاتی خود را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهید، درصد قبولی بالایی نیز دارید؛ چراکه تمام تمرکز خود را روی سوالات مهم و کاربردی گذاشته‌اید.

کسب نمره قبولی با کمترین میزان مطالعه در آزمون‌ها

نمونه سوالات دانشگاه پیام نور

امتحانات و آزمون‌های دانشگاه پیام نور درجه سختی بالایی دارند و برای قبولی در آن‌ها باید آمادگی کامل داشته باشید. باتوجه به اینکه آموزش در این دانشگاه به‌صورت غیرحضوری و از راه دور صورت می‌گیرد، اکثر دانشجویان آن اغلب شاغل و پرمشغله هستند و زمان کافی برای خواندن دروس را ندارند.

در چنین شرایطی به‌طور معمول افراد به دنبال راهی هستند که در مدت زمان کم، به طیف گسترده‌ای از سوالات مهم و کاربردی دسترسی پیدا کنند و با صرف کمترین زمان ممکن، بهترین نتیجه‌ها را دریافت نمایند.در این موقعیت تنها چیزی که می‌تواند فشارهای روانی و استرس‌های شما را کمتر کرده و قوت قلبی برایتان باشد، داشتن یکسری نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور است.

شما می‌توانید با خواندن دقیق این نمونه سوالات، نسبت به دروس، سوالات احتمالی و پرتکرار و پاسخ صحیح آن‌ها آشنایی پیدا کرده و با آمادگی بالایی در آزمون‌های مربوطه شرکت کنید. اگر مایل به تهیه نمونه سوالات امتحانی پیام نور هستید، می‌توانید به سایت پایان باما به آدرس اینترنتی www.payanbama.ir مراجعه کنید و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید.

نمرات بالا در هر ترم را با نمونه سوالات دانشگاه پیام نور تجربه کنید

استفاده از نمونه سوالات پیام نور چه برای آن دسته از دانشجویانی که دروس را کامل خوانده‌اند و قصد دارند با نمونه سوالات بیشتری در این حوزه آشنا شوند و چه برای دانشجویان شاغل و پرمشغله که نتوانسته‌اند دروس را مطالعه کنند، یک راه حل عالی و کاربردی به شمار می‌رود. قطعا مطالعه نمونه سولات دانشگاه پیام نور می‌تواند نتایج مطلوبی را برای‌شان رقم بزند.

علاوه بر آن، عده‌ای از دانشجویان برای تثبیت درس، اقدام به استفاده از این نمونه سوالات می‌کنند. این دسته از دانشجویان در کنار فراگیری دروس و مطالعه کتب مربوطه، تنها برای سنجش میزان آمادگی خود، از نمونه سوالات دانشگاه پیام نور بهره می‌گیرند. به این ترتیب علاوه بر اینکه با شیوه طرح سوالات بهتر آشنا می‌شوند، می‌توانند نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف نمایند. در نتیجه نمرات بالایی را در امتحانات دانشگاه پیام نور دریافت خواهند کرد.

تجربه نشان داده است بیشتر دانشجویانی که با تکیه بر این سوالات بر سر جلسه حضور یافته‌اند، سطح آمادگی بالاتری داشته‌اند و درصد قبولی آن‌ها نیز بیشتر بوده است؛ چراکه اکثر سوالات موجود در نمونه سوالات، دقیقا سوالاتی هستند که در امتحانات نیز آورده می‌شوند و دانشجو با پاسخ صحیح به آن‌ها، درصد قبولی بالایی دارد.

چرا باید نمونه سوالات سال‌های گذشته را مطالعه کرد؟

نمونه سوالات دانشگاه پیام نور

استفاده از نمونه سوالات پیام نور مزایای بسیاری را به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • با استفاده از نمونه سوالات دانشگاه پیام نور با طیف گسترده از سوالات پرتکرار و مهم آشنا خواهید شد و پاسخ صحیح آن‌ها را نیز دریافت می‌کنید‌.
  • همچنین با استفاده از نمونه سوالات دانشگاه پیام نور می‌توانید میزان ضعف خود را روی دروس مختلف مشخص کنید و با تمرکز بیشتری به برطرف کردن آن‌ها بپردازید.
  • صرفه‌جویی در زمان از دیگر مزایای نمونه سوالات دانشگاه پیام نور به‌شمار می‌رود. در واقع یکی از شایع‌ترین مشکلات دانشجویان نداشتن وقت کافی یا مهارت برای کنترل آن است؛ بنابراین دانشجو می‌تواند با تهیه این سوالات به جای خواندن هزاران سوال که بخشی از آن‌ها فاقد اهمیت هستند، وقت خود را تنها روی سوالات مهم و پرتکرار بگذارد و به این ترتیب در زمانی کوتاه، نتایج رضایت بخشی را به دست آورد.

آسان‌ترین راه دریافت نمونه سوالات دانشگاه پیام نور

در صورتی که مایل به تهیه نمونه سوالات پیام نور هستید، می‌توانید به دو روش، اقدام نمایید. در روش اول باید با صرف وقت و هزینه، به صورت حضوری به کتاب فروشی‌های فعال در سراسر شهر خود مراجعه و اقدام به خرید سوالات کنید. همچنین می‌توانید از دانشجویان سال بالایی که این نمونه سوالات را تهیه کرده‌اند پرس‌وجو کرده و در صورت تمایل، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را در ازای پرداخت مبلغی، از آن‌ها دریافت کنید.

اما در روش دوم، نیازی به مراجعه حضوری نبوده و تنها با استفاده از سایت‌هایی نظیر پایان باما، می‌توانید به نمونه سوالات پیام نور در رشته‌های مختلف به راحتی دسترسی داشته باشید و تنها با چند کلیک، اقدام به دریافت آن‌ها نمایید. در واقع با دانلود این سوالات از طریق سایت پایان باما، در کمترین زمان ممکن، حجم گسترده‌ای از سوالات امتحانی را در اختیار داشته و با مطالعه آن‌ها نمره قبولی بالایی را دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید تمامی سوالات و مشکلات خود را در سایت پایان باما از ما بخواهید.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های فعال در کشور است که همه ساله با حجم عظیمی از متقاضیان و دانشجویان روبرو می‌شود. این دانشگاه به دلیل تدریس غیر حضوری و از راه دور یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که در کنار کار و تلاش برای زندگی، به فکر افزایش سطح علم و دانش خود هستند.

اما سوالات دانشگاه پیام نور و آزمون‌های آن از درجه سختی بالایی برخوردار بوده و در نتیجه دانشجویان درصد قبولی کمتری در این آزمون‌‌ها دارند.

نظرات بینندگان