arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

انواع دوچرخه برقی چه قیمت هایی دارند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انواع دوچرخه برقی چه قیمت هایی دارند؟

دوچرخه ebike یکی از وسایل حمل و نقل است که از زمان‌های قدیم تا امروز توسط مردم استفاده می‌شود شاید تا 50 سال پیش این وسیله برای بیشتر مردم برای حمل و نقل استفاده می‌شود اما در سال‌های اخیر و با وجود وسایل حمل و نقل موتوری دیگر افراد کمتری برای حمل و نقل‌های روزمره از این دوچرخه استفاده می‌کنند و دوچرخه‌سواری به یک تفریح تبدیل شده که علاقمندان گه گاه به سراغش می‌روند. راهکاری که تولیدکنندگان دوچرخه برای حل این مشکل ارائه داده‌اند، تولید دوچرخه‌های برقی است. استفاده از این دوچرخه بسیار راحت است چراکه فقط با مقداری انرژی ساده حرکت می‌‌کند و نیازی نیست برای به حرکت درآوردن آنها به‌طور مدام رکاب بزنید. اما از نظر هزینه، قیمت دوچرخه‌های برقی بیشتر از دوچرخه‌های عادی است. البته در میان انواع دوچرخه‌های برقی هم قیمت‌های متفاوتی از ارزان‌تا گران وجود دارد. در این مطلب قصد داریم درباره قیمت انواع دوچرخه برقی حرف بزنیم. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و یا قصد خرید دوچرخه برقی دارید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

دوچرخه برقی ایویتک مدل بتا

دوچرخه برقی مدل بتا برای استفاده روزمره در شهرهایی با شیب متوسط طراحی شده است. این مدل دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر دوچرخه‌های برقی متمایز می‌کند. مدل بتا با یک موتور قوی به توان ۵۰۰ وات، ترمز هیدرولیکی و دنده‌های شیمانو مجهز شده است. ترکیب یک دوچرخه سبک وزن شهری و قدرت موتور الکتریکی بالا، تجربه دوچرخه‌سواری را بسیار لذت‌بخش می‌کند. مدل بتا برای افرادی مناسب است که علاوه بر استفاده از موتور الکتریکی، علاقه‌مند به پدال زدن و فعالیت هستند.

دوچرخه بتا با استفاده از موتور ۵۰۰ وات، به راحتی قادر به عبور از فراز و نشیب‌های شهری است و با یکبار شارژ، می‌تواند مسافت ۴۰ کیلومتر را پوشش دهد، این مسافت برای رفع نیازهای روزمره کافی است. همچنین، مدل بتا حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر در ساعت را دارد و با قابلیت کروز کنترل، سواری در معابر شهری را بسیار راحت‌تر می‌کند.

علاوه بر این، مدل بتا دارای سیستم پدال کمکی (PAS) و حالت حرکت آهسته (Crawl Mode) است. سیستم پدال کمکی به شما امکان می‌دهد بخشی از انرژی مورد نیاز برای حرکت دوچرخه را از طریق پدال زدن تأمین کنید و بقیه را با موتور الکتریکی. این ویژگی بسیار کاربرد دارد است. برای مثال، در مسیرهای شیب‌دار می‌توانید بدون زحمت دوچرخه سواری کنید. همچنین، میزان کمک موتور الکتریکی قابل تنظیم است و از طریق صفحه نمایش دوچرخه می‌توانید آن را کنترل کنید.

حالت حرکت آهسته نیز وقتی مفید است که از سواری خسته شده‌اید و تمایل دارید مدتی را پیاده‌روی کنید. با فعال کردن حالت حرکت آهسته، دوچرخه برقی با سرعت بسیار پایین کنار شما حرکت می‌کند تا نیازی به صرف انرژی برای حمل دوچرخه نباشد.

قیمت دوچرخه برقی ایویتک مدل بتا از حدود 60 تا 80 میلیون است که در یک مقایسه کلی با قیمت دوچرخه برقی در برندهای دیگر این قیمت را باید متوسط دانست.

دوچرخه برقی آفرود کاسویل T26 Coswheel

یکی از بهترین دوچرخه‌های برقی موجود در بازار، دوچرخه برقی کاسویل با سایز 26 تولید کشور ژاپن است. دوچرخه‌های برقی ژاپنی همواره مورد توجه کاربران بوده و توانسته‌اند رضایت بالایی در میان علاقمندان به سواری دوچرخه‌ای به دست آورند. مدل آفرود کاسویل T26 Coswheel با طراحی فوق‌العاده جذاب و قابلیت پیمایش بالا، به یک گزینه جذاب برای خرید دوچرخه برقی تبدیل شده است. این دوچرخه با هر بار شارژ کامل، تا ۱۰۰ کیلومتر می‌تواند پیمایش کند.

از طریق موتور پرقدرت آلمانی که در این دوچرخه استفاده شده است، شما قدرت عبور از هر نوع شیبی را خواهید داشت. همچنین سیستم فنرها و سیستم جذب شوک این دوچرخه، به شما امکان سواری بسیار نرم و راحت را می‌دهد. باتری این دوچرخه برقی قابل حمل است و شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به شارژ داشتید، باتری را از بدنه دوچرخه جدا کرده و به راحتی حمل نمایید. قیمت این دوچرخه ژاپنی حدود 180 میلیون تومان است و باید آن را نسبتا گران دانست.

انواع دوچرخه برقی چه قیمت هایی دارند؟

دوچرخه برقی تاشو آلمانی Omeci

دوچرخه بعدی که باید در این لیست معرفی کنیم، Omeci نام دارد. این دوچرخه برقی با طراحی ساده و مینیمال توانسته یکی از مدل‌های پرفروش در ایران شود. باتری پاناسونیک با قابلیت تاشو و قابلیت حمل آسان، این دوچرخه را به یک گزینه جذاب برای خرید تبدیل کرده است.

این دوچرخه سه حالت سواری دارد و شما می‌توانید برای نیازهای مختلف خود از آن استفاده کنید. همچنین 21 دنده شیمانو تورنی، یک سواری نرم و لذت‌بخش را برای شما تضمین می‌کند. دوچرخه برقی Omeci تحت فرمان شما قرار می‌گیرد! کافی است حالت مورد نظر خود را تنظیم کنید و به راحتی به مقصد مورد نظر برسید.

همچنین، این دوچرخه برقی دارای باتری قابل حمل است و شما می‌توانید به راحتی هر زمان که می‌خواهید، باتری را جدا کرده و برای شارژ حمل نمایید. قیمت این دوچرخه آلمانی حدود 120 میلیون تومان است و آن را باید نسبتا گران دانست.

انواع دوچرخه برقی چه قیمت هایی دارند؟

دوچرخه شیائومی مدل ZB20

یکی دیگر از دوچرخه‌های برقی محبوب در بازار که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد، دوچرخه شیائومی مدل ZB20 است. این دوچرخه طراحی بسیار زیبایی دارد و  دارای گواهینامه و استاندارد اروپا است. این وسیله همچنین یک موتور بسیار قوی دارد و با آن می‌توانید 25 کیلومتر در ساعت حرکت کنید. مدل ZB20 دارای لاستیک پهن است و می‌توانید در شرایط آفرود هم از آن استفاده کنید. قیمت این دوچرخه حدود 60 میلیون تومان است و باید در لیست میان‌رده‌ها قرارش داد.

کدام دوچرخه را انتخاب کنیم؟

در این مطلب چند تا از بهترین دوچرخه‌های برقی موجود در بازار را به شما معرفی کردیم و درباره قیمت آنها نیز حرف زدیم. این مقاله می‌تواند به شما برند را برای انتخاب معرفی کند اما در نهایت این شما هستید که باید انتخاب کنید و این انتخاب باید براساس انتظارات و بودجه شما باشد. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه استفاده از هر کدام از این دوچرخه‌های برقی را دارید، آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

 

نظرات بینندگان