arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله: دشمنان از توسعه و ترویج روزافزون فرهنگ ایستادگی بسیار نگران هستند

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در کنگره بزرگداشت ۲۴ هزار شهید تهران طی سخنانی اظهار داشت: امروز امتداد خط شهادت عزیزان ما در دفاع مقدس را در جبهه مقاومت در فلسطین و غزه و یمن و لبنان و دیگر کشور‌های اسلامی شاهد هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در کنگره بزرگداشت ۲۴ هزار شهید تهران طی سخنانی اظهار داشت: امروز امتداد خط شهادت عزیزان ما در دفاع مقدس را در جبهه مقاومت در فلسطین و غزه و یمن و لبنان و دیگر کشور‌های اسلامی شاهد هستیم.

وی افزود: آنچه امروز دشمنان از آن بسیار نگران هستند توسعه و ترویج روزافزون این فرهنگ ایستادگی است، این همان چیزی است که به‌برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس حاصل شده است.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: در مدت فعالیت ستاد کنگره شهدای تهران بیش از ۲۲ هزار دیدار با خانواده شهدای تهران داشتیم و در تمامی اقشار یادواره‌های شهدا برگزار شد و ۱۱ هزار یادواره محله‌محور برگزار شده است و بالغ بر ۲۲ عنوان کتاب و ۲۰۰ اثر فرهنگی و هنری تولید شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران بزرگ گفت: دبیرخانه کنگره شهدای تهران از سال ۹۹ فعالیت خود را با ۲۸ کمیته تخصصی و قشری آغاز کرد و امروز شاهد برگزاری این مراسم باشکوه هستیم.

نظرات بینندگان