arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۰ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
تورق خاطرات چهره‌ها در «انتخاب»؛

خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۱۱ بهمن ۱۳۷۹: از انتقاد احمد کاظمی تا ادامه مشاجره‌ها بین مجلس و قوه قضائیه

خاطرات هاشمی رفسنجانی: آقای احمدکاظمی ، فرمانده نیروی هوایی سپاه آمد. وضع نیرو و نیازها را گفت و برای تهیه نیازهای ویژه، استمدادکرد. خواست، از یکی از پایگاه‌ها بازدیدکنم. از خراب‌شدن وضع فرهنگی و سیاسی شهرستان‌ها انتقادکرد؛ به خصوص شهرهای کردستان که خودش برای نجات آنها از دست ضدانقلاب، خیلی زحمت‌کشیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس تاریخ «انتخاب»: در کارنامه اکبر هاشمی رفسنجانی دو دوره رئیس جمهوری، ریاست مجلس و ریاست مجمع تشخیص مصلحت دیده می‌شود. 
 
«انتخاب» هر شب خاطرات روزنوشت هاشمی را منتشر می‌کند. 
 
۱۱ بهمن ۱۳۷۹: جمعی از مسئولان مرکز مطالعات [و پژوهش‌هاى فرهنگى] حوزه [علمیه] قم آمدند.گزارشی از نحوه کار مرکز و پاسخ‌گویی به سئوالات مردم و تشکیل جلسات پرسش و پاسخ و تهیه برنامه‌های اینترنتی برای پاسخ به سایت‌های دشمن و شبهه‌افکن دادند. درخواست‌کردندکه هفته آینده در جلسه پاسخ به سئوالات طلاب شرکت‌کنم. برای بهترکردن‌کار مشورت‌کردند.گفتند، تاکنون 3800 سئوال دریافت‌کرده‌اند.

آقای احمدکاظمی ، فرمانده نیروی هوایی سپاه آمد. وضع نیرو و نیازها را گفت و برای تهیه نیازهای ویژه، استمدادکرد. خواست، از یکی از پایگاه‌ها بازدیدکنم. از خراب‌شدن وضع فرهنگی و سیاسی شهرستان‌ها انتقادکرد؛ به خصوص شهرهای کردستان که خودش برای نجات آنها از دست ضدانقلاب، خیلی زحمت‌کشیده است.

آقای محسن رضایی، [دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام]، برای تشکر از همدردی در مرگ مادرش‌آمد. در مورد نحوه انعکاس سیاست‌های‌کلی مصوب [مجمع]، صحبت شد. محسن، [رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت متروی تهران]، هنگام ناهار آمد وگفت، پیشرفت ساخت خط یک مترو، خوب است و پله برقی‌ها را هم بالاخره خریده‌اند؛ با قیمتی ارزان‌تر و نزدیک به نصف قیمت سابق. عصر، خانواده‌های شهدای شهرستان بهار همدان آمدند. آقایان [رضا] طلایی[نیک]، نماینده و [آقای چرچی]، فرماندارشان صحبت‌کردند؛ 600 شهید داده‌اند. من هم درباره مقام شهید و اهمیت دفاع مقدس، مطالب دلگرم‌کننده‌ای برای بازماندگان شهدا گفتم. 

امروزگفته شدکه تعداد کشته‌های زلزله هند از 100 هزار نفرگذشته است. از چندصد نفر شروع‌کردند و به اینجا رساندند، ولی مقامات رسمی این عدد را نگفته‌اند. در مجلس و رسانه‌ها، مشاجره بین گروه‌ها و مجلس و قوه قضاییه ادامه دارد.

نظرات بینندگان