arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱

برداشت اینترنتی از حساب شهروندان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس فتای استان مرکزی از دستگیری فردی که در شهرستان ساوه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد در کافی‌نت‌های مختلف کرده بود، خبرداد.


سرگرد نوروزی درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساوه‌ای مبنی بر اینکه در چند مرحله از حساب بانکی‌اش برداشت غیر مجاز شده است، پرونده در دستورکار ماموران پلیس فتای استان مرکزی قرار گرفت.

وی ادامه‌داد: در تحقیقات فنی و تخصصی انجام شده توسط ماموران این پلیس، مشخص شد متهم برای انجام برداشت و خریدهای اینترنتی غیرمجاز هر بار در یکی از کافی‌نت‌های شهرستان ساوه حاضر شده و اقدام به انجام اعمال مجرمانه کرده است.

رییس پلیس فتای استان مرکزی با بیان اینکه پس از انجام اقدامات پلیسی متهم شناسایی و دستگیر شد، گفت: وی در بازجویی‌های پلیس ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی شد اما پس از روبرو شدن با مستندات و ادله موجود لب به اعتراف گشود و جرم مرتکب شده را پذیرفت.

نوروزی با تاکید براینکه پلیس فتا اشرافیت کاملی بر محیط اینترنت و فضای سایبری دارد، گفت: هیچ تخلفی نمی‌تواند از چشم ماموران این پلیس، در امان بماند و پلیس فتا با متخلفان فضای مجازی برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
نظرات بینندگان