arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

بازگشت امید به سپاهان با نقش فراموش شده!

اخراج دانشگر سبب شد تا امید نورافکن بار دیگر در پستی بازی کند که احتمالا خودش هم یادش نمی‌آید آخرین مرتبه چه زمانی در آن منطقه بازی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازگشت امید به سپاهان با نقش فراموش شده!ورزش سه: در بازی‌های مقدماتی المپیک توکیو بود که امید نورافکن به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن تیم وظیفه رهبری سایر بازیکنان را برعهده داشت. او توانسته بود در ۱۸ سالگی به ترکیب اصلی استقلال برسد و همین موضوع باعث شد که امید اعتماد به نفس بالایی داشته باشد.

در آن مقطع تیم المپیک ایران در شرایطی با کرانچار برای رسیدن به بازی‌های تابستانی توکیو تلاش می‌کرد که یکی از نقاط ضعف این تیم در قلب خط دفاعی بود و به همین دلیل کرانچار تصمیم گرفت نورافکن را به عنوان رهبر و کاپیتان تیمش در قلب خط دفاعی بازی بدهد.

این تصمیم در مسابقات مقدماتی جواب داد و شاگردان کرانچار توانستند با ریسک بزرگ کرانچار به مرحله نهایی مقدماتی برسند؛ اتفاقی که در سال جاری برای تیم المپیک رقم نخورد و امید‌های فوتبال ایران در مرحله ماقبل نهایی مقدماتی المپیک از دور مسابقات حذف شدند.

از همان زمان بود که توانایی بازی در قلب خط دفاعی هم به پست‌های تخصصی نورافکن که حضور در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی بود اضافه شد و در ادامه چندین مرتبه در سپاهان هم در روز‌هایی که مدافعین میانی مصدوم یا محروم بودند، در این پست به کار گرفته شد.

شب گذشته هم در مصاف با الهلال وقتی دانشگر اخراج شد، مورایس بلافاصله دست به کار شد و امید نورافکن را به جای رضا اسدی وارد زمین کرد تا زوج سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی در ۱۵ دقیقه پایانی شود. البته امید در این پست با وجود غیرت و توانی که گذاشت، نتوانست مانع شکست تیمش شود و در وقت‌های اضافی یکبار رضائیان روی ارسال از کناره‌ها مغلوب میتروویچ شد و یک‌بار هم نورافکن نتوانست مانع رسیدن پاس دقیق سالم الدوساری به عبدالله حمدان و ثبت گل سوم شود.

نظرات بینندگان