arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

خرید جدید یونایتد از رونالدو هم گران‌تر است!

باشگاه منچستریونایتد برای جذب دن اشورث از نیوکسل باید بیشتر از رقمی که برای جذب کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۹ هزینه کرده بود، بپردازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: منچستریونایتد ممکن است در تلاش برای جذب دن اشورث، مدیر ورزشی نیوکسل، با هزینه زیادی مواجه شود. این باشگاه برای معرفی مدیر ورزشی جدیدش بیشتر از آنچه برای کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۱ پرداخت کرد، هزینه می‌کند.

طبق گزارش دیلی تلگراف، یونایتد ممکن است برای جلب رضایت نیوکسل جهت پایان همکاری با اشورث نیاز به پرداخت ۲۲ میلیون یورو داشته باشد. یونایتد برای جذب کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۹ تنها ۲۲ میلیون یورو هزینه کرده بود و معامله جدید، عملاً اشورث را در بین ۴۰ خرید برتر منچستریونایتد قرار می‌دهد.

یونایتد پیش از انتخاب مدیر ورزشی جدید، عمر برادا را که سابقه فعالیت در منچسترسیتی دارد به عنوان مدیر اجرایی جدید انتخاب کرده بود. یونایتد همچنین با جیسون ویلکاکس، مدیر ورزشی ساوتهمپتون در ارتباط است. ویلکاکس در ژانویه ۲۰۲۲ از منچسترسیتی به این باشگاه پیوست.

اشورث یکی از معتبرترین مدیران ورزشی لیگ برتر است. او به غیر از کمک به پروژه پیشرفت نیوکیسل در باشگاه‌های وست‌بروم و برایتون کار کرده است.

سرجیم راتکلیف به عنوان سهامدار جدید منچستریونایتد قصد دارد تغییرات عمده‌ای در این باشگاه داشته باشد. انتقال ۲۵ درصد از سهام این باشگاه به شرکت اینئوس به تازگی از سوی لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلیس تایید شده بود و او برنامه‌های زیادی را برای بازگشت این باشگاه به سطح اول اروپا در نظر گرفته است.

نظرات بینندگان