arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

صنعا: عملیات در دریای سرخ ادامه می یابد

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه ای اعلام کرد که در سایه اصرار اسرائیل با حمایت و پشتیبانی آمریکا بر جنایت های خود، موضع یمن همچنان بر جلوگیری از عبور کشتی های اسرائیل در دریای سرخ و باب المندب استوار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: دولت نجات ملی یمن بر ادامه عملیات نیروی دریایی این کشور تا توقف حملات اسرائیل در غزه تاکید کرد.

به نقل از شبکه المیادین، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که در سایه اصرار رژیم اسرائیل با حمایت و پشتیبانی آمریکا بر جنایت‌های خود، موضع یمن همچنان بر جلوگیری از عبور کشتی‌های اسرائیل در دریای سرخ و باب المندب استوار است.

وزارت خارجه یمن، اشغالگران اسرائیلی و هم پیمانان آن‌ها را مسئول افزایش تنش در دریای سرخ و باب المندب دانست و افزود: آمریکا به خاطر پشتیبانی نامحدود سیاسی، مالی، نظامی و تدارکاتی این کشور و هم پیمانانش از اسرائیل، مسئول مستقیم جنایت‌های این رژیم بویژه از طریق اخلال در وظیفه و ماموریت شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین المللی است.

در این بیانیه، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن، تشدید جنایت‌های جنگی اسرائیل و قتل عام غیرنظامیان از جمله جنایت بمباران افراد منتظر دریافت مواد غذایی در میدان النابلسی غزه که منجر به شهادت ۱۱۲ و مجروح شدن ۸۰۰ تن دیگر شد، را محکوم کرده است.

نظرات بینندگان