arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

چرا خرید ماشین‌آلات قطعات بتنی از پارسیان ماشین سازان اقتصادی است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پارسیان ماشین سازان تبریز، با تکیه بر 53 سال سابقه درخشان در صنعت تولید ماشین‌آلات بتنی، توانسته است از ابتدای مسیر تا به امروز جزو شرکت‌های پیشرو در این صنعت باشد. تکنولوژی استفاده شده در ساخت محصولات این شرکت جزو بروزترین‌ سیستم‌های روز دنیا بوده و محصولات تولید شده تماما با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد.

شرکت پارسیان نسبت به دیگر شرکت‌های فعال در این صنعت، تفاوت‌هایی از جمله سابقه کار چندین ساله، نیروی کار مجرب و با تجربه و تنوع محصول زیاد را دارد. این شرکت از آغاز کار خود همواره تلاش کرده است تا به تولید محصولاتی با کیفیت، دارای عمر طولانی و مفید و همچنین خدمات قبل، حین و بعد از فروش خود متعهد باشد.

وجه تمایزی که این شرکت نسبت به دیگر شرکت‌ها دارد گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله است که بعد از خرید در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و دلیل آن، اعتماد بی نهایت به کیفیت محصولات و کارکرد درست این شرکت است.

شرکت پارسیان، علاوه بر ایران به همه جای دنیا صادرات انجام می‌دهد و برای ارائه خدمات بهتر، شعبه ترکیه با 7 سال سابقه و سنگال با 3 سال را نیز تاسیس کرده است.

انواع ماشین‌آلات قطعات بتنی پارسیان ماشین سازان

دستگاه جدول زن

این دستگاه به صورت متحرک و ثابت در شرکت پارسیان تولید می‌شود و جزو دستگاه‌های پرفروش این شرکت است. دستگاه ساخت جدول، یک دستگاه با تکنولوژی پیشرفته، برای تولید انواع جدول از جمله کانیو و آبرو به کار می‌رود. این نوع دستگاه، عملکرد دستگاه مهم است زیرا مستحکم و با کیفیت بودن محصولات نتیجه فشار ونیرویی است که دستگاه به ملات داخل قالب وارد می‌کند. یکی از دلایل اصلی پر فروش بودن دستگاه‌های شرکت پارسیان، طراحی ساده و محکم بودن دستگاه است که سبب شده استفاده از آن آسان بوده و طول عمر بالایی داشته باشد.

دستگاه بلوک زن

پارسیان ماشین سازان تبریز بیشتر به دستگاه‎های بلوک زنی خود معروف بوده و جزو مطرح ‌ترین شرکت‌ها در ساخت این نوع دستگاه است. در ساخت این نوع دستگاه‌‌ها از اخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده و تمامی قطعات آن از بهترین‌ شرکت‌های خارجی است. با تعویض قالب دستگاه شما می‌توانید انواع بلوک را در اندازه‌ها استاندارد تولید کنید. دسته‌بندی بلوک زن‌های شرکت پارسیان به گونه‌ای است که مشتریان با در نظر گرفتن سرمایه و بودجه خودشان می‌توانند دستگاه با ظرفیت تولید و امکانات مختلف را خریداری کنند.

مشاهده دستگاه‌های بلوک زن پارسیان ماشین سازان تبریز:

https://www.parsianmachine.com/بلوک-زن/

دستگاه سنگ فرش زن

سنگفرش، یک محصول بتنی است که برای زیباسازی شهری و همچنین خانه‌های شخصی به کار می‌رود. دستگاه سنگ فرش زن، در شرکت پارسیان، ثابت و دارای خط تولید است و امکان تولید انواع کفپوش در تیراژ بالا را فراهم می‌کند. دوپاکته بودن دستگاه‌ها این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید کفپوش‌های تک رنگ و یا دو رنگ تولید کنید.

دستگاه فلاورباکس

از فلاورباکس‌ها بیشتر در فضاهای سبز شهری و پارک‌ها استفاده می‌شود. دستگاه‌ فلاور باکس زن، باید توانایی تولید انواع مختلف از آن را داشته باشد. با دستگاه‎‌های ثابت و متحرک پارسیان ماشین سازان، تنها با تعویض قالب، امکان تولید انواع فلاورباکس در طرح‌های مختلف امکان‌پذیر است.

فعالیت‌ها و دستاوردها

شرکت دانش بنیان پارسیان، از سال 79 تا به الان در نمایشگاه‌های متعدد و مهم زیادی حضور داشته است و تقدیرنامه‌های قابل توجهی را در همه این سال‌ها، دریافت کرده است. در سال 1402، این شرکت در 12 نمایشگاه داخلی و در 6 نمایشگاه خارجی شرکت کرده است. هدف اصلی این شرکت ارتقاء کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریان بوده و ارزش‌هایی همچون اخلاق حرفه‌ای و احترام به مشتریان از الویت‌های شرکت پارسیان است؛ به همین سبب، تا به امروز توانسته است با بیش از 830 شهرداری، دهیاری، سازمان‌های دولتی و 1500 شرکت خصوصی همکاری موثر داشته باشند. حمایت و اعتماد مشتریان، سبب شده است تا در چندین سال اخیر گروه R&D (تحقیق و توسعه) در این شرکت راه‌اندازی شود. این گروه با بررسی تکنولوژی‌های روز دنیا و تجهیزات جدید، عملکرد دستگاه‌ها را افزایش داده و محصولات جدیدی را به صنعت، معرفی کرده‌اند.

این شرکت برای محصولات خود از قطعات المانی و ایتالیایی اصل استفاده می‌کند و دلیل آن وجود دو شعبه دیگر، در ترکیه و سنگال است که خرید و واردات این قطعات را موثر می‌کند. دانش بنیان بودن شرکت، سبب شده است تا وارد کردن قطعاتی مانند: دینام، موتور لوازم برقی، لوله‌های سیلندرهیدرولیک و... از کشورهای خارجی، با تعرفه کمتری امکان‌پذیر باشد؛ این اتفاق سبب می‌شود تا دستگاه بلوک زن تولید شده، دارای قطعاتی با کیفیت بالا، گارانتی چندین ساله و قیمت منصفانه در مقابل کارکرد بالا را دارا باشد.

خدمات قبل، حین و بعد از فروش شرکت

تیم فروش کمپانی پارسیان، از آغاز راه، به تمامی صحبت‌ها و نیازهای مشتریان خود گوش فرا می‌دهند، تا بتوانند، بهترین راه حل‌ها را برای آنان پیشنهاد دهند. تیم فروش در تمامی مراحل در کنار مشتریان خود هستند و با برقراری ارتباط مداوم، آن‌ها را از روند کاری پروژه آگاه می‌کنند. انجام این کارها، به مشتری کمک می‌کند تا انتخابی بهینه و صحیح داشته باشد و بتواند از سرمایه اولیه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

تیم پشتیبانی پس از فروش نیز، بعد از تحویل دستگاه با شما ارتباط برقرار می‌کنند تا در صورت بوجود آمدن مشکلی، بتوانند در اسرع وقت با فرستادن نیروهای متخصص، مشکل بوجود آماده را رفع کنند. انجام این امورات، سبب می‎شود مشتریان با خیال راحت بتوانند به این تیم اعتماد کرده و محصول خود را سفارش دهند.

چرا باید به شرکت دانش بنیان پارسیان اعتماد کنید؟

53 سال برقرار بودن یک شرکت و کارخانه به این معناست که آن شرکت فعال با عملکرد بهتر و بالا بردن کیفیت محصولات توانسته‌اند مشتریان خود را در چندین دهه راضی نگه‌دارند و زمینه اعتماد را محیا سازند. شرکت پارسیان ماشین سازان نیز، با ایجاد یک برند قوی و معتبر، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و با مشاوره‌های قبل از فروش و بعد از فروش، آنان را به مشتریان دائمی تبدیل کرده‌اند. این اعتماد سبب شده است تا با نهادهای مهم و بزرگی قرار داد همکاری، داشته باشند.

این کمپانی، به همه تعهدات خود در طول قرارداد پایبند بوده و در تمامی مراحل به صورت کاملا صادقانه با مخاطبان خود در ارتباط هستند؛ زیرا رفتار شرافتمندانه یک اصل برای این شرکت محسوب می‌شود.

. اعتماد و رضایت مشتریان، سرمایه ارزشمند ماست و ما به ادامه ارائه خدمات عالی و بهبود مستمر محصولات خود متعهد هستیم.

از دلایل مهم و دیگر برای اعتماد به این شرکت، فعالیت گسترده و شایع در شبکه‌های مجازی و دنیای وب است و شما با یک جستجوی ساده می‌توانید تمامی اطلاعات این شرکت را پیدا و مطالعه کنید.

در کنار همه موارد بالا، بهتر است بدانید تمامی اقدامات اولیه برای تولید یک دستگاه، در خود کارخانه پارسیان صورت می‌گیرد و هیچ گونه برون سپاری انجام نمی‌شود. مثلا اگر مشتری، نیاز به یک قالب، با طرح خاص داشته باشد، این قالب به دست مهندسان شرکت، ساخته شده و تحویل مشتری می‌شود. همچنین تمامی مراحل نقشه‌کشی، برش ورق، خم کاری، جوشکاری، رنگ‌کاری و... در خود کارخانه پارسیان، اجرا می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز آشنا کنیم. همانطور که گفته شد این شرکت، در صنعت تولید ماشین آلات بلوک زنی فعالیت می‌کند. شرکت پارسیان، با رعایت اصول اخلاقی، بالا بودن کیفیت محصولات، ارائه محصولات جدید و بروز در سال‌های اخیر، خدمات پس از فروش و... توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. وجه تمایز این شرکت با دیگر شرکت‌ها، استفاده از قطعات خارجی و با کیفیت در ماشین آلات است که سبب می‌شود عمر مفید دستگاه افزایش یابد و بعد از مدتی در کارکرد آن مشکلی بوجود نیاید. در صورتی که قصد راه‌اندازی کارگاه بلوک زنی دارید، در ابتدای مسیر نیاز به سک مشاور و همراه خواهید داشت تا بتواند با در اختیار گذاشتن تجربه‌ها و روند کاری مطلوب، به کسب و کار شما کمک شایانی بکند.

شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز با در نظر گرفتن این موضوع برای راحتی حال شما مخاطبین، راه‌های ارتباطی همچون ارسال فرم از وب سایت یا تماس با شماره‌های تیم فروش، کسب و کار خود را با روش‌های مطمئن شروع کنید.

نظرات بینندگان