arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

پلیس: ۷ هزار راننده تهرانی به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند / ابطال گواهینامه ۴۵۱ راننده

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران گفت: حدود ۷۰۰۰ راننده تهرانی به دلیل تخلفات حادثه‌ساز مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند؛ چرا که در کارنامه رانندگی ۳۰ نمره منفی برای آنها ثبت شده بود. وی افزود: ۱۲۶۰ نفر راننده نیز با تکرار این تخلفات و اخذ ۲۵ نمره منفی مجدداً ۶ ماه از رانندگی محروم شدند و در نهایت ۴۵۱ راننده تهرانی به دلیل گذران سی نمره منفی و اخذ بیست و پنج نمره منفی مجدد و در نهایت بیست نمره منفی دیگر علاوه بر موارد فوق با ابطال گواهینامه مواجه شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۷ هزار راننده تهرانی برای سه ماه از رانندگی محروم شدند.

سرهنگ فیروز کشیر، به نمرات منفی رانندگان و اعمال قانون توسط پلیس اشاره کرد و گفت: حدود ۷۰۰۰ راننده تهرانی به دلیل تخلفات حادثه‌ساز مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند؛ چرا که در کارنامه رانندگی ۳۰ نمره منفی برای آنها ثبت شده بود.

وی افزود: ۱۲۶۰ نفر راننده نیز با تکرار این تخلفات و اخذ ۲۵ نمره منفی مجدداً ۶ ماه از رانندگی محروم شدند و در نهایت ۴۵۱ راننده تهرانی به دلیل گذران سی نمره منفی و اخذ بیست و پنج نمره منفی مجدد و در نهایت بیست نمره منفی دیگر علاوه بر موارد فوق با ابطال گواهینامه مواجه شدند که می‌بایست مجدداً مراحل اخذ گواهینامه را طی کنند.

نظرات بینندگان