arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۹ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تایید افزایش کرایه‌های حمل ونقل عمومی پایتخت برای ۱۴۰۳؛ تاکسی: ۴۵ درصد، مترو: ۲۸ درصد و اتوبوس: ۲۶ درصد

معاون عمرانی فرمانداری تهران از تأیید نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی برای سال آینده از سوی هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داد. وی تأکید کرد: به این ترتیب برای سال آینده بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: معاون عمرانی فرمانداری تهران از تأیید نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی برای سال آینده از سوی هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داد.
 
سعید بشیری در تشریح روند تأیید نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت و مصوبه شورای شهر تهران در هیأت تطبیق فرمانداری تهران، گفت: نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی مصوب شورای اسلامی شهر تهران در هیات تطبیق فرمانداری تهران بررسی شده و نهایتا مورد تأیید قرار گرفت.
 
وی افزود: بر روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ لذا ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود به تأیید هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید.
 
معاون عمرانی فرمانداری تهران تأکید کرد: به این ترتیب برای سال آینده بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.
نظرات بینندگان