arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تصاویر جدید از همسر ولیعهد بریتانیا برای پایان دادن به شایعات منتشر شد

پس از گذشت یک هفته از خشم و هیجانات عمومی بر سر عکس ویرایش شده‌ای از کاترین، پرنسس ولز و عروس پادشاه بریتانیا که در نهایت به یک «فاجعه در حوزه روابط عمومی» تبدیل شد؛ رسانه‌های بریتانیایی روز دوشنبه تصاویر جدیدی از او را منتشر کردند. روزنامه بریتانیایی سان ویدئو و عکسی از کاترین (کِیت) ۴۲ ساله با چهره‌ای خندان را منتشر کرد که در کنار همسرش شاهزاده ویلیام در بازار کشاورزان در شهر وینزور در غرب لندن، پایتخت بریتانیا قدم می‌زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یورونیوز: پس از گذشت یک هفته از خشم و هیجانات عمومی بر سر عکس ویرایش شده‌ای از کاترین، پرنسس ولز و عروس پادشاه بریتانیا که در نهایت به یک «فاجعه در حوزه روابط عمومی» تبدیل شد؛ رسانه‌های بریتانیایی روز دوشنبه تصاویر جدیدی از او را منتشر کردند.
 
روزنامه بریتانیایی سان ویدئو و عکسی از کاترین (کِیت) ۴۲ ساله با چهره‌ای خندان را منتشر کرد که در کنار همسرش شاهزاده ویلیام در بازار کشاورزان در شهر وینزور در غرب لندن، پایتخت بریتانیا قدم می‌زد.
 
روزنامه سان در کنار تصویر جدید شاهزاده خانم که با یک لگ و گرمکن ورزشی مشکی دیده می‌شود، نوشت: «از دیدار دوباره‌ات خوشحالیم کیت.»
 
تصاویر جدید از همسر ولیعهد بریتانیا برای پایان دادن به شایعات منتشر شدعکس جدیدی از کیت میدلتون در صفحه اول روزنامه سان
 
کیت میدلتون هفته گذشته پس از اعتراف به روتوش و دستکاری پرتره رسمی منتشر شده از خود و سه فرزندش توسط کاخ باکینگهام در کانون انتقادات قرار گرفت.
 
انتشار این عکس پس از آن اتفاق افتاد که غیبت طولانی کیت در مراسمات عمومی به دلیل عمل جراحی شکم او در ماه ژانویه گمانه‌زنی‌ها در مورد سلامتی او را تقویت کرد.
 
اما این تصویر ویرایش شده به‌جای آن‌که به نگرانی‌ها در مورد سلامتی او پایان دهد، شایعات را همزمان با انتشار آن توسط رسانه‌ها بیشتر کرد.
 
با وجود عذرخواهی کیت اما وی حتی از طرف رسانه‌های معمولاً حامی خود نیز با انتقاد مواجه شد.
 
تصاویر جدید از همسر ولیعهد بریتانیا برای پایان دادن به شایعات منتشر شدعکس دستکاری شده کیت میدلتون به همراه سه فرزندش در روز مادر
 
روزنامه سان به عنوان یک نشریه معمولا طرفدار خانواده سلطنتی گفت که کارشناسان انتشار تصویر و ویديو جدید از وی را در حین گشت و گذار در بازار «پاسخی عالی به شایعه پراکنان فضای مجازی (ترول ها)» توصیف کرده‌اند.
 
در این گزارش آمده است که همچنین در یک رویداد ورزشی در روز یکشنبه ویلیام، وارث تاج و تخت، و کیت به همراه سه فرزندشان- جورج، شارلوت و لوئیس - نیز حضور داشتند.
 
دیلی میل دیگر روزنامه عموما طرفدار خانواده سلطنتی با تمجید از این تصویر نوشت: «تصویری که نظریه پردازان توطئه را ساکت خواهد کرد.» میل اضافه کرد که این تصویر «به طرفدارانش اطمینان می دهد که او در حال بهبودی خوبی پس از عمل جراحی شکم خود است.»
 
رسانه های بریتانیایی همچنین گفتند که انتظار نمی‌رود که کیت تا اواسط آوریل به وظایف عمومی خود بازگردد.
نظرات بینندگان