arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مقام ارشد نظامی بلژیک : بروکسل باید فورا سفیر خود را از اسرائیل فراخواند

مقام ارشد نشامی و وزیر دفاع سابق بلژیک از دولت کشورش خواست سفیر خود در سرزمین های را فراخواند و سفیر اسرائیل در بروکسل را به دلیل تداوم تهاجم به نوار غزه احضار کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مقام ارشد نشامی و وزیر دفاع سابق بلژیک از دولت کشورش خواست سفیر خود در سرزمین‌های را فراخواند و سفیر اسرائیل در بروکسل را به دلیل تداوم تهاجم به نوار غزه احضار کند.

به گزارش "آناتولی", آندره فلاهو با اشاره به ادامه حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی به رغم قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در روز دوشنبه که خواستار آتش بس فوری شده بود، از دولت بلژیک خواست تا اقداماتی را در رابطه با "عدم پایبندی اسرائیل به قوانین بین المللی" انجام دهد.

وی افزود که مقامات اسرائیلی عمداً قطعنامه سازمان ملل را زیر پا گذاشته اند و این قطعنامه "اقدامی قوی با هدف پایان دادن به نسل کشی علیه مردم فلسطین" است.

وی از بلژیک خواست تا تحریم‌های اقتصادی و سیاسی علیه اسرائیل اعمال کند یا حتی روابط خود را با تل آویو به حالت تعلیق درآورد.

وزیر دفاع سابق بلژیک تاکید کرد: "هیچ دولتی فراتر از قانون نیست. ما نباید در افراط گرایی بنیامین نتانیاهو و دولت او شریک و وابسته باشیم. "

نظرات بینندگان