arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۳۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

نظر سعیدی‌ در مورد توهین‌ به مصباح‌یزدی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: بزرگاني همچون شخصيت‌هاي جامعه مدرسين،‌ اکثريت جامعه روحانيت و افرادي مانند آيت‌الله مصباح يزدي از ارزش‌ها، ذخاير و سرمايه‌هاي اصلي انقلاب محسوب مي‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمين علي سعيدي در خصوص توهين برخي از سايت‌ها به آيت الله مصباح يزدي، اظهار داشت: در کشور ما شخصيت‌هايي وجود دارند که سرمايه‌هاي انقلاب، اسلام،‌ نظام، حوزه‌هاي علميه و امت اسلامي به شمار مي‌روند.

وي افزود: ما براي تمام اين بزرگان ارزش قائل هستيم و بزرگاني همچون شخصيت‌هاي جامعه مدرسين،‌ اکثريت جامعه روحانيت و افرادي مانند آيت‌الله مصباح يزدي از ارزش‌ها، ذخاير و سرمايه‌هاي اصلي انقلاب محسوب مي‌شوند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به فضائل اخلاقي آيت الله مصباح يزدي تصريح کرد: بالا بودن جايگاه علمي، معنوي و فلسفي اين عالم گرانقدر بر هيچ‌کس پوشيده نيست طوري‌ که حتي يکي از کساني که از مخالفين اصلي آيت الله مصباح محسوب مي‌شد وي را مطهري کامل ناميد و اين اذعان، گواهي بر اين ادعا است.

وي تاکيد کرد: توهين به شخصيت‌‌هاي برجسته انقلاب اسلامي به هيچ وجه قابل پذيرش نيست و اين سرمايه‌ها نبايد اينگونه تضعيف شوند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمين سعيدي با بيان اينکه در هر کشوري اسطوره‌ها و شخصيت‌هاي برجسته مورد احترام خاصي قرار مي‌گيرند، متذکر شد:‌ به عنوان نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران و به نمايندگي از اين نهاد انقلابي تاکيد مي‌کنم که نگاه ما به اين شخصيت‌ها صرف نظر از هر گرايش و جناح گرايي مستقل بوده، و با ارج نهادن به شخصيت آنها، هرگونه بي‌حرمتي به آنان را دور از شان جامعه اسلامي مي‌دانيم.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
عبداله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
2
8
جناب سعیدی آیا هاشمی از بزرگان وذخایر انقلاب نیست؟...
اشکنه خور حرفه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
2
8
جناب سعیدی، نظرتان در مورد انواع توهین و هتک حرمت آقای رفسنجانی و برخی مراجع تقلیدی که همفکر شما نیستند چه بود؟! و چه هست؟ چرا فارغ از جناح گرایی و هر گرایشی! واکنش نشان نداده اید؟!
نظرات بینندگان