arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

غیبت کریمی و انصاری‌فرد تاکتیکی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: دلیل غیبت این دو بازیکن در بازی فردا کاملا تاکتیکی است و با توجه به اینکه ما بازیکنان خوب زیادی در ترکیب خود داریم، فرقی نمی‌کند کدام یک به میدان بروند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، ژوزه مانوئل شامگاه شنبه در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با اشاره به اهمیت بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان یک تیم پرمهره است و دیدار تیم ما مقابل این تیم همیشه حساس بوده است و به نظر من از این جهت با شهرآورد تهران شباهت دارد.

وی ادامه داد: قهرمانی‌های سپاهان و پرسپولیس نشان داده که این دو تیم، تیم‌های بزرگی هستند و مطمئنا توجه بسیاری به بازی فردای دو تیم خواهد بود اما من امیدوارم تیم ما پیروز زمین باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به خط خوردن علی کریمی و کریم انصاری‌فرد از لیست بازیکنان پرسپولیس گفت: دلیل غیبت این دو بازیکن در بازی فردا کاملا تاکتیکی است و باید بگویم با توجه به اینکه ما بازیکنان خوب زیادی در ترکیب خود داریم، فرقی نمی‌کند کدام یک به میدان بروند.

وی گفت: تیم ما فقط با یک بازیکن خاص به میدان نمی‌رود و بازیکنان زیادی در پرسپولیس بازی می‌کنند پس چرا در مورد سایر بازیکنان سئوال نمی‌پرسید؟

ژوزه بیان داشت: با توجه به اینکه من خیلی دیر به پرسپولیس آمدم و هنگام حضورم در این تیم بلافاصله وارد مسابقات لیگ شدیم، نتوانستیم آنگونه که باید تیم را آماده کنیم. ضمن اینکه تعطیلات نیز بر کار ما تاثیرگذار بود زیرا در کشور ایران تنها جام حذفی و لیگ برتر وجود دارد و سایر ایام سال فوتبال در جریان نیست.

وی گفت: مسئولان تیم ملی ایران در حالی بازیکنان را یک یا دو هفته قبل از بازی‌ها از ما می‌گیرند که در سایر کشورها این مسئله وجود ندارد و این فشردگی‌ها شرایط تیم ما را بدتر می‌کند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر گفت: متاسفانه باید بگویم برنامه لیگ را خیلی بد تنظیم کرده اند زیرا برای تیمی که ۶ بازیکن در تیم ملی دارد کار سختی است که با این شرایط بازیکنان را با هم هماهنگ کند.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد ورزشگاه در اختیار تماشاگران سپاهان قرار خواهد گرفت، ادامه داد: با این اتفاق ما راحت تر هستیم زیرا این امر روحیه بیشتری به بازیکنان ما می‌دهد که بخواهند آن چیزی را که هستند نشان دهند و خودشان را ثابت کنند.

ژوزه در مورد بازیکن جایگزین علی کریمی ادامه داد: شاید یک بازیکن سال آخر فوتبالش باشد و مطمئن باشید من می‌دانم چه کاری می‌کنم زیرا نباید به یک بازیکن وابسته باشیم.

وی در پاسخ این سؤال که چرا با توجه به موفقیت‌های سپاهان بیشتر رسانه‌ها به پرسپولیس توجه می‌کنند، گفت: پرسپولیس تیمی تاریخی و با میلیون‌ها هوادار است. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم پرسپولیس بزرگتر از سپاهان است و این را باید قبول کنیم.
نظرات بینندگان