arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

پلیس: فردی که در اماکن تاریخی لارستان اقدام به تهیه و انتشار کلیپ‌های هنجارشکن کرده بود، روانه دادسرا شد

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با پیگیری پلیس، فردی که در اماکن تاریخی این شهرستان (قلعه اژد‌ها پیکر) اقدام به تهیه و انتشار کلیپ‌های هنجارشکن در فضای مجازی کرده بود شناسایی و تحویل مرجع قضایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: فرمانده انتظامی لارستان گفت: با پیگیری پلیس، فردی که در اماکن تاریخی این شهرستان (قلعه اژدها پیکر) اقدام به تهیه و انتشار کلیپ‌های هنجارشکن در فضای مجازی کرده بود شناسایی و تحویل مرجع قضایی شد.
 
سیدمحمد یوسفی امروز، ۲۱ فروردین بیان کرد: در راستای رصد فضای مجازی توسط کارشناسان، یک صفحه در شبکه اجتماعی شناسایی شد. این فرد اقدام به انتشار عکس، فیلم و کلیپ‌های هنجارشکن و مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی می‌کرد.
 
وی افزود: در این رابطه بعد از اقدامات تخصصی مشخص شد فردی مونث به هویت معلوم غیر بومی این شهرستان با حضور در اماکن تاریخی(قلعه اژدها پیکر) اقدام به تهیه و ضبط کلیپ‌های با پوشش غیر متعارف و معارض با اخلاق و عفت اسلامی کرده و پس از ویرایش و تدوین آنها را در فضای مجازی منتشر کرده است.
 
فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: در این رابطه ماموران طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از پیگیری و رصد محتوا در فضای مجازی، متهمه جوان را شناسایی و بازداشت و به مرجع قضایی معرفی کردند.
 
یوسفی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا با شماره تماس مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس برقرار کنند.
 
این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن رعایت شئونات اسلامی، از انتشار هرگونه محتوای نامتعارف و هنجارشکن در فضای مجازی خودداری کنند.
نظرات بینندگان