arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

رئیسی: از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشید / قطعا شرایط اقتصادی بهتر خواهد شد

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی گفت: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: قطعاً شرایط اقتصادی بهتر خواهد شد و امسال همراه با گشایش‌های اقتصادی خواهد بود.

به گزارش انتخاب، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی با تمجید از راهپیمایان روز قدس، «صیانت از پیروزی راهبردی مقاومت» و «وحدت اسلامی با محوریت غزه و قدس شریف» را از جمله دستاوردهای ماه رمضان امسال برشمرد.

به نوشته ایسنا، رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی قوای سه‌گانه برای پیشبرد اهداف شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم»، خطاب به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفت: همچنانکه در سال گذشته ۶۹ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و تأمین نیازهای بنگاه‌های تولیدی و خدماتی تخصیص یافت، در حال حاضر نیز مشکلی برای تأمین ارز مورد نیاز کشور وجود ندارد.

رئیس جمهور با اشاره به بهبود قابل توجه شاخص‌های اقتصادی در مقایسه با دهه ۹۰، انسجام و همگرایی را لازمه توفیقات بیشتر دانست و ابراز امیدواری کرد تحولات فعلی بین‌المللی زمینه‌ساز برقراری نظم عادلانه جهانی شود.

رئیسی با بیان این که «فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند» تاکید کرد: قطعاً شرایط اقتصادی بهتر خواهد شد و امسال همراه با گشایش‌های اقتصادی خواهد بود.

نظرات بینندگان