arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۰ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

خاتون بم برای دهمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان در شیراز شد

 دیدار تیم‌های ایساتیس فارس و خاتون بم در آخرین هفته از این رقابت‌ها عصر چهارشنبه در حالی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد که پیش از این بازی، قهرمانی تیم خاتون و سقوط تیم ایساتیس به لیگ دسته یک مسجل شده بود. همانگونه که انتظار می‌رفت در این دیدار زور بازیکنان جوان تیم ایساتیس به تیم متمول خاتون بم نرسید ودر نهایت این بازی با نتیجه ۶ بر یک به سود خاتون بم پایان یافت و بازیکنان این تیم جام قهرمانی را برای دهمین بار بالای سربردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا- تیم خاتون بم برای دهمین بار در رقابت های فوتبال برتر بانوان ایران در شیراز جام قهرمانی را بالای برد.
 
 دیدار تیم های ایساتیس فارس و خاتون بم در آخرین هفته از این رقابت ها عصر چهارشنبه در حالی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد که پیش از این بازی ، قهرمانی تیم خاتون و سقوط تیم ایساتیس به لیگ دسته یک مسجل شده بود.
 
همانگونه که انتظار می رفت در این دیدار زور بازیکنان جوان تیم ایساتیس به تیم متمول خاتون بم نرسید ودر نهایت این بازی با نتیجه ۶ بر یک به سود خاتون بم پایان یافت و بازیکنان این تیم جام قهرمانی را برای دهمین بار بالای سربردند.
 
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه این بازی در پاسخ به پرسشی در مورد افزایش تعداد تیم های لیگ برتر بانوان گفت :‌می کوشیم تا تیم ها در لیگ برتر افزایش یابند و یکبار دیگر تیم فارس بتواند بیشتر شایستگی های خود را نشان دهد.
 
به هنگام اهدا جامٰ و مدال ها، مادر زنده یاد ملیکا محمدی در جایگاه حضور یافت و جام را به بازیکنان تیم خاتون اهدا کرد.
 
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان ۱۰ تیم شرکت داشتند و پس از انجام ۱۸ بازی تیم خاتون قهرمان شد،‌ زنان ملوان انزلی و شهرداری سیرجان هم به ترتیب دوم سوم و شدند.
 
آوا تهران و ایساتیس فارس هم ۲ تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک بودند.
نظرات بینندگان