arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۳

وحشت بازیکنان منچسترسیتی از توطئه مسمومیت در مادرید

یک رسانه انگلیسی فاش کرد که وقوع یک اتفاق غیرمنتظره در سفر منچسترسیتی به مادرید، اعضای این تیم را به شدت ترسانده بود. نشریه دیلی‌استار انگلیس ادعا کرده است که دی‌‌بروینه به کادر فنی منچسترسیتی گفته دلیل حالت تهوع وی غذایی بوده که ساعاتی قبل از رفتن به ورزشگاه، در هتل محل اقامت تیم در شهر مادرید صرف کرد. این موضوع گواردیولا و سایر اعضای منچسترسیتی را به وحشت انداخت و آنها را نگران و مشکوک به وجود توطئه‌‌ای پشت پرده برای مسمومیت بازیکنان تیم میهمان کرد. با این حال این مسئله هرگز علنی نشد و دچار نشدن سایر بازیکنان به مشکل دی‌بروینه، فرضیه وجود توطئه را باطل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: یک رسانه انگلیسی فاش کرد که وقوع یک اتفاق غیرمنتظره در سفر منچسترسیتی به مادرید، اعضای این تیم را به شدت ترسانده بود.
 
بازی سه‌شنبه شب تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با تساوی 3-3 خاتمه یافت، یکی از پرگل‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌های این هفته بود. این بازی اما می‌توانست با برتری یک‌طرفه میزبان اسپانیایی همراه باشد؛ البته در صورت درست از آب درآمدن فرضیه‌ای که بازیکنان و دست‌اندرکاران منچسترسیتی به آن مشکوک بودند.
 
بسیاری انتظار داشتند که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی برای این بازی بازیساز بلژیکی‌اش، کوین دی‌بروینه را در ترکیب اصلی قرار بدهد و گویا او چنین برنامه‌ای هم داشت، اما درست پیش از آغاز بازی برنامه او تغییر کرد؛ چرا که حال دی‌بروینه در رختکن بد و دچار حالت تهوع شد. بنابراین گواردیولا تصمیم گرفت که دی‌بروینه را روی نیمکت بنشاند.
 
در این میان نشریه دیلی‌استار انگلیس ادعا کرده است که دی‌‌بروینه به کادر فنی منچسترسیتی گفته دلیل حالت تهوع وی غذایی بوده که ساعاتی قبل از رفتن به ورزشگاه، در هتل محل اقامت تیم در شهر مادرید صرف کرد. این موضوع گواردیولا و سایر اعضای منچسترسیتی را به وحشت انداخت و آنها را نگران و مشکوک به وجود توطئه‌‌ای پشت پرده برای مسمومیت بازیکنان تیم میهمان کرد. با این حال این مسئله هرگز علنی نشد و دچار نشدن سایر بازیکنان به مشکل دی‌بروینه، فرضیه وجود توطئه را باطل کرد.
 
سیتی در بازی بعدی خود فردا (شنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران، در هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، میزبان تیم لوتون خواهد بود و چهار روز بعد در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید پذیرایی خواهد کرد.
نظرات بینندگان