arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱

صدرنشینی مجدد نفت در لیگ‌برتر+حواشی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال نفت تهران با پیروزی برابر تیم صبای قم دوباره به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر بازگشت.

هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر تیم نفت تهران مقابل صبای قم در ورزشگاه تختی تهران پیگیری شد.

در این بازی که قضاوت آن را محسن ترکی بر عهده داشت تک گل بازی را هادی شکوری مدافع تیم فوتبال نفت تهران در دقیقه 79 به ثمر رساند. ایمان موسوی مهاجم تیم فوتبال نفت تهران با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 83 از زمین مسابقه اخراج شد.

با این برد تیم فوتبال نفت تهران 18 امتیازی شد و مجددا صدر جدول رقابت های لیگ برتر را از آن خود کرد. تیم صبای قم نیز با 14 امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

یحیی گل‌محمدی که حرف و حدیث‌های زیادی درباره جدایی‌اش از صبا و حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسد روی نیمکت صبا نشسته بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با شکست،‌ به پرسپولیس خواهد رفت.

دو تیم بر سر محل و زمان این مسابقه بارها با سازمان لیگ بحث کردند و مسئولان تیم صبا حتی نمی‌خواستند در این بازی در میدان حاضر شوند که در نهایت با دستور استاندار قم صبا راضی به بازی شدند. این مسابقه طبق برنامه قرار بود روز جمعه برگزار شود.

در آخرین دیدار این هفته سپاهان میزبان پرسپولیس است که نیمه اول این دیدار بدون گل پایان یافت.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و صبای قم در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:25 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی برگزار شد که حاشیه‌های این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* حضور کمتر از 200 تماشاگر در ورزشگاه از نکات قابل توجه این دیدار بود.

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می کرد.

* منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت به همراه تنی چند از مدیران این باشگاه و شرکت ملی نفت در بین تماشاگران حضور داشته و از آنجا مسابقه را نگاه کردند.

* عملکرد خوب سوشا مکانی دروازه بان تیم نفت در این دیدار باعث شد تماشاگران  بارها وی را تشویق و با شعارهایی خواهان حضورش در تیم ملی شدند.

* اشتباهات بازیکنان خط دفاع و هافبک تیم صبا در این بازی در چند صحنه با اعتراض به مرتضی کاشی مدافع با تجربه و کاپیتان این تیم همراه بود.

* یحیی گل‌محمدی در طول جریان این بازی تنها از روی نیمکت ذخیره ها عملکرد تیمش را نگاه می کرد اما منصور ابراهیم زاده در اکثر دقایق بازی در کنار خط طولی حضور داشت و بازیکنانش را راهنمایی می کرد.

* در دقیقه 72 فرید بهزادی در حالی که با سوشا مکانی دروازه بان نفت تک به تک بود در محوطه جریمه متوقف شد. محسن ترکی این صحنه را خطا اعلام نکرد و دستور به ادامه بازی داد که اعتراض هواداران و اعضای کادر فنی و بازیکنان صبا را به همراه داشت.

* در این بازی شاهد شعارهای هواداران تیم نفت علیه صبایی ها بودیم که در 30 دقیقه پایانی بازی با تذکر مسئولان نفت هواداران اندک این تیم به شعار دادن علیه این تیم  پایان دادند.

حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت تهران و صبای قم

نظرات بینندگان