arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱

تشویق اعتراض آمیز کریمی و دایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: علی کریمی و علی دایی به نشانه اعتراض به عملکرد سرمربی تیم پرسپولیس از سوی هواداران سرخپوش تشویق شدند.

حواشی پیش از دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس به شرح زیر است:

* پیش از آغاز این دیدار فیلم هتریک قهرمانی که در مورد سه قهرمانی پیاپی تیم سپاهان ساخته شده، از اسکربورد ورزشگاه فولادشهر پخش شد.

* بازیکنان دو تیم ساعت 17:37 دقیقه وارد زمین شدند. در ابتدا گردان و نیلسون دو دروازه بان پرسپولیس وارد زمین شدند و بعد از آن سایر بازیکنان تیم پرسپولیس به زمین آمدند.

* علیرضا مرزبان، مربی تیم سپاهان هنگام ورود به زمین به طرف هواداران تیم سپاهان رفت و با حرکاتی از آنها خواست بازیکنان تیم سپاهان را تشویق کنند.

* هواداران تیم سپاهان پیش از آغاز این دیدار امید ابراهیمی، هافبک تیم خود را تشویق کرده و به نشانه اعتراض نام او را بر زبان آوردند.

* محسن بنگر بازیکن مدافع فصل گذشته سپاهان که در فصل جاری برای تیم پرسپولیس به میدان می رود هنگام ورود به زمین با شعارهای خاص هواداران سپاهان مواجه شد و هواداران در شعارهای خود نارضایتی خود را از مصاحبه های بنگر بعد از جدایی از سپاهان عنوان کرد. بنگر نیز با حرکت خاصی به ابراز احساسات تماشاگر پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه فولادشهر پاسخ داد.

* علی کریمی و علی دایی به نشانه اعتراض به عملکرد سرمربی تیم پرسپولیس از سوی هواداران سرخپوش تشویق شدند.

* سپاهانی ها پیش از آغاز بازی و هنگامی که برای گرم کردن وارد زمین شدند با لباس قرمزرنگ تمرین کردند.

* محسن بنگر هنگام تمرین قبل از شروع مسابقه با فرشید طالبی، علی احمدی، رضا محمدی و سایر بازیکنان سپاهان خوش و بش کرد و این سه بازیکن را در آغوش گرفت.

* تماشاگران سپاهانی با وجود شعارهای تند خود علیه محسن بنگر، سید جلال حسینی دیگر مدافع فصل گذشته سپاهان را که از این تیم جدا شده بود، تشویق کردند.

* میلاد زنیدپور هافبک تیم سپاهان در بازی امروز حتی در لیست 18 نفره نیز قرار ندارد.

* با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سپاهان اعلام کرده بودند تنها 10 درصد از جایگاه تماشاگران ورزشگاه فولادشهر به تیم پرسپولیس می رسد در مسابقه امروز حدود 2 هزار تماشاگر پرسپولیسی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند.

* در حالیکه قسمتی از جایگاه تماشاگران تیم سپاهان خالی از تماشاگر بود نزدیک به هزار نفر از تماشاگر پرسپولیس از روی چمن های پشت یکی از دروازه های ورزشگاه فولادشهر مشغول تماشای این مسابقه بود.

* با توجه به اینکه تنها هزار بلیت در اختیار هواداران پرسپولیسی قرار گرفته بود، چند نفر در درب ورزشگاه فولادشهر با فروش بلیت های هواداران سپاهان به هواداران تیم پرسپولیس در صدد کسب درآمد بودند که از سوی مسئولان برگزاری بازی دستگیر شدند.
نظرات بینندگان