arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱

میدان هروی تهران به نام «سوسنگرد» نامگذاری شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه چهار از نامگذاری میدان هروی به نام سوسنگرد خبر داد.
 
به گزارش ایلنا، پیمان ضیایی با اعلام این خبر و با بیان اینکه پاسداشت حرمت خون شهدا و یادآوری دلاوری‌های حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس، مهم‌ترین رویکرد مدیریت شهری تهران در نامگذاری معابر و میادین به نام شهدای والامقام است گفت: یادآوری و زنده نگه داشت خاطرات دفاع مقدس اقدام مؤثری است که می‌تواند علاوه بر خشنودی شهدا و امام شهدا، نوجوانان و جوانان امروزی را با دوران جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس آشنا کند.
 
وی با اشاره به نامگذاری بیش از ۱۵۰۰ معبر منطقه ۴ طی ۴ سال اخیر گفت: از سال ۸۶ تا سال ۹۰ بیش از ۱۵۰۰ معبر فاقد نام و جدید الاحداث منطقه طی یک طرح جهادی نامگذاری شد و در حال حاضر معبر فاقد نامی در منطقه وجود ندارد.
 
ضیایی اضافه کرد: در سال جاری نیز ۱۵ معبر به نام شهدای والامقام نامگذاری شد و تغییر نام ۹ معبر نیز در انتظار تایید شورای اسلامی شهر تهران است.
 
دبیر کمیسیون نامگذاری شهرداری منطقه چهار با اشاره به تغییر نام میدان هروی افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ۹۰/۹/۰۲۰ مصوب چهارصد و بیست و یکمین جلسه رسمی علنی –عادی «می‌دان هروی واقع در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران به نام سوسنگرد» نامگذاری شد.
 
وی در ادامه خواستار تعامل بیشتر شهروندان منطقه در حفظ و نگهداری از تابلوهای اسامی معابر شد و گفت: شهروندان می‌توانند پیشنهادات خود را جهت تغییر نام معابر منطقه ۴ به روابط عمومی شهرداری این منطقه ارایه نمایند.

نظرات بینندگان