arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳

تکرار سناریوی گواردیولا؛ سرمربی تیم دوم بارسلونا جانشین ژاوی می‌شود

به ادعای رسانه معتبر فوتبالی مدیران باشگاه قصد دارند در پایان فصل و با جدایی احتمالی ژاوی هرناندز سرمربی تیم دوم آبی‌اناری‌ها را جانشین او کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

العربیه: به ادعای رسانه معتبر فوتبالی مدیران باشگاه قصد دارند در پایان فصل و با جدایی احتمالی ژاوی هرناندز سرمربی تیم دوم آبی‌اناری‌ها را جانشین او کنند.

نشریه اسپانیایی «آ. اس» در گزارشی درباره آینده کادر فنی تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد که مدیران این باشگاه در مورد استخدام سرمربی بعدی این تیم به اتفاق نظر رسیده‌اند.

در اوایل فوریه سال جاری و پس از حذف بارسلونا از رقابت‌های «کوپا‌دل‌ری»، ژاوی هرناندز، اسطوره پیشین و سرمربی فعلی باشگاه بارسلونا از ترک نیمکت بارسا در پایان فصل جاری خبر داد.

در رابطه با مسئله جانشینی ژاوی گزینه‌های بسیاری از جمله فلیک، ناگلزمان و دی‌زربی در ماه‌های گذشته مطرح شدند، اما به نظر می‌رسد تا پیش از این هیچ یک از آن‌ها نتوانسته بودند نظر تمامی مدیران باشگاه را جلب کنند.

اما نشریه «آ. اس» اکنون در جدیدترین چاپ خود مدعی شد تمامی مدیران باشگاه در مورد رافائل مارکس، سرمربی حال حاضر تیم دوم به اتفاق نظر رسیده‌اند و با رفتن ژاوی برای استخدام او اقدام خواهند کرد؛ به خصوص که این کار هزینه چندانی هم برای آن‌ها در پی نخواهد داشت.

مدیران بارسا با این کار قصد دارند تجربه سال ۲۰۰۸ پپ گواردیولا را تکرار و مارکس را جانشین ژاوی کنند. آبی‌اناری‌ها در آن فصل گوارددیولا را از تیم دوم به تیم اصلی آوردند و با هم‌دیگر دوران طلایی بارسا در قرن جدید را ساختند

پپ در اولین فصل تجربه مربیگری حرفه‌ای خود، بارسا را به رکورد قهرمانی «شش‌گانه معروف» رساند و جوانترین سرمربی‌ای شد که تاکنون جام لیگ قهرمان اروپا را تصاحب کرده‌است.

نظرات بینندگان