arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳

هفت خوان سرخابی برای قهرمانی، بازی آسان نداریم

هفت بازی باقی‌مانده برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس که در کورس قهرمانی لیگ برتر هستند هر کدام حکم یک فینال دشوار را خواهد داشت که لغزیدن در هر کدام از آنها می‌تواند به منزله از دست رفتن شانس قهرمانی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هفت مسابقه دیگر در پیش دارند که هر کدام از این مسابقات دشواری‌های خاص خود را خواهد داشت.

هفت بازی باقی‌مانده برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس که در کورس قهرمانی لیگ برتر هستند هر کدام حکم یک فینال دشوار را خواهد داشت که لغزیدن در هر کدام از آن‌ها می‌تواند به منزله از دست رفتن شانس قهرمانی باشد.

هفت خوان سرخابی برای قهرمانی، بازی آسان نداریم

معمولا در چنین مقاطعی با در نظر گرفتن نام حریفان، پتانسیل آن‌ها و البته محل برگزاری بازی‌های مدعیان، شرایط آن‌ها را برای قهرمانی می‌سنجند و اینکه با در نظر گرفتن بازی‌های آن‌ها کدام تیم شانس بیشتی برای قهرمانی دارد، اما در فوتبال ایران با توجه به نزدیکی بازی‌ها و غیر قابل پیش‌بینی بودن تمام مسابقات به نظر نمی‌رسد سرخابی‌ها در هیچ کدام از این هفت خوان پیش رو کار راحتی در پیش داشته باشند و هر کدام از این حریفان می‌تواند برای آن‌ها چالش برانگیز باشد.

طبق این برنامه به نظر می‌رسد هر دو تیم شرایط نسبتا برابری برای رقابت دارند هر چند پرسپولیس هنوز در جام حذفی حضور دارد و باید بعد از بازی هفته بیست و چهارم در این رقابت‌ها به میدان برود. همچنین پرسپولیس سه بازی با تیم‌های پایین جدولی انجام می‌دهد (صنعت نفت، نساجی و استقلال خوزستان) و استقلال با دو تا از آن‌ها پیکار خواهد کرد (فولاد و نساجی). در عوض استقلال با دو تا از تیم‌های بالای جدول (تراکتور و گل‌گهر) مصاف می‌دهد و پرسپولیس با یکی (سپاهان) دیدار می‌کند. هر دو تیم چهار بازی خارج از خانه دارند هر چند یکی از این بازی‌ها در تهران و ورزشگاهی دیگر غیر از استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

در نهایت باید دید کدام تیم از این هفت بازی بیشترین امتیاز را خواهد گرفت و رقابت دو تیم مدعی قهرمانی تا آخرین هفته چگونه پیش خواهد رفت.

نظرات بینندگان