arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱

نرخ‌ اجاره واحدهای زیر40 متر تهران+جدول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمع بندی درباره بازار اجاره واحدهای مسکونی با متراژ 40 متر مربع نشان می‌دهد که اکثر مالکان واحدهای خود را به صورت رهن و اجاره به متقاضیان اجاره می‌دهند.

به گزارش انتخاب به نقل از دنیای اقتصاد،  این روزها برای اجاره یک واحد مسکونی یک خوابه با متراژ 40 متر مربع در تهران، طبق شواهد مسکن، متقاضیان باید حداقل 17 میلیون تومان و حداکثر 41 میلیون تومان در قالب رهن کامل پرداخت کنند.

با مبالغ اعلام شده مستاجران این توانایی را خواهند داشت که واحدی در حوالی میدان شاهپور یا در خیابان خواجه عبدا... را اجاره کنند.

این میزان متراژ ممکن است کمترین امکانات یا مزایا را در اختیار متقاضی قرار دهد، اما از طرف دیگر همچنین واحدهایی با امکاناتی همچون پارکینگ و انباری در بازار مسکن به مستاجران عرضه می‌شود.

جمع بندی درباره بازار اجاره واحدهای مسکونی با متراژ 40 متر مربع نشان می‌دهد که اکثر مالکان واحدهای خود را به صورت رهن و اجاره به متقاضیان اجاره می‌دهند.

بازار این دسته از فایل‌های اجاره به دلیل اندازه متراژ واحدها، احتمال دارد متقاضیانی که در قالب خانواده هستند را کمتر جذب کند، مالکان در آگهی‌های خود اعلام می‌کنند که از اجاره واحدشان به افراد مجرد استقبال هم می‌کنند.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی اجاره‌ای با متراژ 40 متر مربع پرداخته که به این شرح است:

یک واحد مسکونی واقع در سبلان شمالی به علاوه انباری و پارکینگ با شرایط 20 میلیون تومان ودیعه و 150 هزار تومان اجاره به بازار اجاره معرفی شده است.

از سوی دیگر چنین متراژی در خیابان 17 شهریور در میدان محلاتی، یکخوابه و به‌صورت تکواحدی که در حال حاضر تخلیه شده است با 3 میلیون تومان ودیعه و 500 هزار تومان اجاره ماهانه به متقاضی واگذار می‌شود.

علاوه براین 23 میلیون تومان به عنوان رهن کامل یک واحد مسکونی نوساز در یکی از فرعی‌های خیابان قصرالدشت تعیین شده است. واحد مذکور تکواحدی و از انباری برخوردار است. مالک اظهار کرده است: واحدش را به خانواده یا مجرد اجاره خواهد داد.

همچنین در غرب تهران در 35 متری گلستان به نقل از بنگاهداری، یک واحد یکخوابه لوکس با 28 میلیون تومان رهن کامل آماده تحویل به مستاجر است و حتی مستاجر مجرد هم می‌تواند برای اجاره این واحد اقدام کند.

اجاره بهای یک واحد 40 متری دیگر در خیابان سرباز که 2 سال از عمر بنای آن می‌گذرد و از پارکینگ بهره مند است، 15 میلیون تومان ودیعه با 250 هزار تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است و در فایل اجاره ذکر شده که مالک در آپارتمان سکونت ندارد و افراد مجرد به راحتی می‌توانند برای اجاره این واحد تصمیم بگیرند.


نظرات بینندگان