arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۷۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱

اپل، سه روزه 5 میلیون آیفون 5 را فروخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بیانیه ای منتشره در وب سایت شرکت "اپل" در آمده است که شرکت ظرف سه روز پس از آغاز فروش گوشی ها در روز جمعه بیش از پنج میلیون تلفن هوشمند آیفون 5 را به فروخته و یک رکورد جدید را برقرار کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.ir ؛ "اپل" همیشه بعد از هر عرضه مدل جدید آی فون، رکورد فروش را برپا می کند.

در ژوئن 2010، 1.7 میلیون آیفون 4 در سه روز اول فروخته شد. در اکتبر سال 2011 مدل آی فون 4S ، این رکورد را بیش از دو برابر بهبود کرد. "اپل" در تعطیلات اول هفته 4 میلیون تلفن را فروخت.

آی فون جدید 5 هنگام ثبت پیش سفارش در تاریخ 14 سپتامبر اولین رکورد خود را برقرار کرد: تنها ظرف یک روز بیش از 2 میلیون درخواست خرید ثبت شد. شرکت "اپل" دلیل تقاضای بیش از حد برای آی فون 5 چندین بار زمان تحویل تلفن را افزایش می داد.

مهلت تحویل برای کمشتریان گوشی های هوشمند در ایالات متحده آمریکا در این روزها از سه تا چهار هفته می باشد. فروش آیفون 5 روز جمعه گذشته در نه کشور، از جمله ایالات متحده آمریکا، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، بریتانیا، ژاپن، سنگاپور و هنگ کنگ آغاز شد. تا پایان هفته جاری، فضای پخش و فروش تلفن هوشمند به 22 کشور، از جمله بسیاری از کشورهای اروپایی گسترش خواهد یافت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
1
12
بدلیل اتمام ظرفیت اپل از 2 -3 روز پیش و اعلام اینکه 2-3 هفته دیگر تحویل داده می شود فروش درحد انتظار نبود وگرنه از 5 میلیون هم می گذشت !
امیرخان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
1
15
داغ دل ما ایرانیا را تازه نکنید ...ما که دستمون بهش نمیرسه اگه هم برسه با این قیمت دلار بالای سه میلیون میوفته ...
نظرات بینندگان