arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

نماینده مجلس: چاه‌های کشاورزی را به مدت ۵ تا ۷ ساعت خاموش و برق آن را قطع می‌کنند / اگر گندم نداشته باشیم و تحریم‌ها تداوم یابد باید چه کاری انجام دهیم؟

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: اگر گندم نداشته باشیم و تحریم‌ها تداوم یابد باید چه کاری انجام دهیم، تقاضا داریم به وزارت نیرو تذکر دهید که مهمترین تولید برای کشور محصولات کشاورزی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: نماینده مردم فلاورجان در مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: اگر گندم نداشته باشیم و تحریم‌ها تداوم یابد باید چه کاری انجام دهیم، تقاضا داریم به وزارت نیرو تذکر دهید که مهمترین تولید برای کشور محصولات کشاورزی است.

سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (دو‌شنبه، ۳ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزارت نیرو گفت: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است در این رابطه چه تولیدی مهمتر از محصولات کشاورزی و گندم داریم.

وی افزود: دولت به کشاورزان در شهرستان فلاورجان اجازه کشت گندم داده، اما در حال حاضر موانعی ایجاد شده و چاه‌های کشاورزی را به مدت ۵ تا ۷ ساعت خاموش و برق آن را قطع می‌کنند و از سویی اجازه کشت دادند، اما یک مرحله به آن‌ها آب دادند و در مرحله دوم نصف آب را داده‌اند و در مرحله سوم نیز هیچ آبی به آن‌ها ندادند؛ کشاورزی که زحمت کشیده و تلاش کرده و کود شیمیایی با قیمت بالا خریداری کرده چرا باید با مشکل مواجه شود. آیا این اقدام جهش تولید با مشارکت مردم است.

نماینده مردم فلاورجان خطاب به رئیس مجلس یادآور شد: اگر گندم نداشته باشیم و تحریم‌ها تداوم یابد باید چه کاری انجام دهیم، تقاضا داریم به وزارت نیرو تذکر دهید که مهمترین تولید برای کشور محصولات کشاورزی است.

نظرات بینندگان