arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱

بلیت کنسرت همایون شجریان تمام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهمترین خبر امروز در حوزه موسیقی اتمام بلیط‌های کنسرت بلیت کنسرت همایون شجریان و سهراب پورناظری به دلیل استقبال مخاطبان است.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، بلیت کنسرت گروه سیاوش به خوانندگی همایون شجریان و ‌آهنگسازی کیخسرو و سهراب پورناظری به دلیل استقبال مخاطبان تمام شد. محمد حسین توتونچیان، مدیر عامل شرکت فرهنگی و هنری ققنوس و برگزار کننده کنسرت با اعلام این خبر افزود: در پی استقبال بی نظیر مردم هنر دوست و قشر فرهنگی کشور، نه تنها تمامی بلیت‌ها با سرعت غیر منتظره‌ای به پایان رسید بلکه دقیقا 63 درصد ازبلیت‌ها، صرفا از طریق اینترنت و در سایت iranconcert.com واگذار شد که این نشان دهنده فرهنگ بالای مردم و آشنایی آنها از آخرین تکنولوژی روز دنیا است.

لازم به ذکر است دوستانی که می‌خواهند از اجرای این گونه برنامه‌ها به صورت رایگان مطلع شوند میتوانند، ایمیل خود را در قسمت اشتراک در خبر نامه ایمیل سایت iranconcert.com قراردهند.

پیش از این کنسرت آیینه‌ها به دلیل استقبال مخاطبان در روز شنبه 8 مهرماه در دو سانس 18:30 و 21:30 تمدید شد.

کنسرت آیینه‌ها به آهنگسازی کیخسرو سهراب پورناظری و به خوانندگی همایون شجریان در دوبخش برگزار می‌شود.

بخش اول موسیقی تنبور در مقام اصفهان به همراهی سازهای عود، کنترباس، سازهای کوبه‌ای و اجرای قطعات دم، دیوانگی، رندی براساس اشعار خیام، مولانا و حافظ خواهد بود. در بخش دوم، موسیقی سنتی ایرانی در دستگاه نوا و اجرای قطعات نگار، براساس شعری از مهسا زمانیان، آیینه‌ها براساس شعری از هومن ذکایی، قطعه بی کلام از عشق و افلاکـ از مولانا نواخته خواهد شد.

در این اجرا سهراب پور ناظری (آهنگساز، نوازنده تنبور و کمانچه)، حسین رضایی نیا ( دف و سازهای کوبه‌ای)، همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای)، حمید خوانساری (عود)، اصغر عربشاهی (تار)، مهیار طریحی (سنتور)، آیین مشکاتیان (تنبک و کوزه)، داریوش آذر (کنترباس) همایون شجریان راهمراهی خواهند کرد.

کنسرت آیینه‌ها به خوانندگی همایون شجریان از پنجشنبه 6 مهرماه تا شنبه 8 مهرماه سال جاری در دوسانس 18:30 و 21:30 و در مجموع در شش اجرا در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان